Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

Kursus i B2B Marketing – lær at lave en effektiv B2B-købsrejse

28. september / 8:30 - 16:10

0.00
3450.00DKK

Kursus i B2B-marketing

På dette kursus lærer du om B2B-markedsføring, og hvordan du får succes med din digitale strategi, så du kan skabe leads og salg. Du lærer, hvordan du erobrer kunderejsen fra start til slut og på tværs af kundetyper og målgrupper. 

 

✔ Du får værktøjer til og viden om, hvordan du udvikler og tilrettelægger din strategi fra A-Z

✔ Du lærer, hvordan du skaber kunderejser, leads og konverteringer

✔  Vi giver dig konkrete metoder og værktøjer til at skabe resultater og som du kan bruge i dit daglige arbejde med B2B-markedsføring

✔ Du får undervisning af nogle af de dygtigste eksperter i branchen

Book plads på kurset

Alt dette får du med fra et kursus i B2B-marketing

En dag med solid undervisning i materialet fra stærke specialister, der er gode til at formidle hvordan du opnår og måler dine resultater

Du får masser af materiale med hjem om B2B-marketing og lærer det nyeste inden for best practice-guidelines

Du får slides fra kurset med hjem. Her finder du referencer og links til værktøjer og materiale brugt på B2B-marketingkurset

Du får gode muligheder for at diskutere konkrete udfordringer med både med-kursister og underviser. Du kan med fordel sende en beskrivelse af dine udfordringer med B2B-marketing inden kurset

Du får materiale og relevante værktøjer brugt på kursusdagen sendt direkte i indbakken

Derfor skal du lære om B2B-markedsføring

Marketingfunktionen skal i dag i langt højere grad forstå kunderejsen fra start til slut. Du er derfor afhængig af, at din digitale markedsføring passer til dem du gerne vil ramme, på det rette tidspunkt og med det rette indhold.

Med din B2B-strategi skal du altså med andre ord kunne tale til både dine potentielle og eksisterende kunder, alt efter hvor de er i købsrejsen og på tværs af målgrupper. Derfor er det vigtigt, at du forstår den digitale købsrejse for dine produkter og hvordan du bedst muligt understøtter den, så du kan generere leads og konvertere dem til salg.

I dag er der mange muligheder for at automatisere mange online aktiviteter - både for nye og eksisterende kunder. Med den rette strategi og indsigt, kan du let forvandle dine online aktiviteter og dit website til en salgsmotor.

Det får du ud af en dag på B2B-marketingkursus

Efter kurset i B2B-marketing hos os vil du vide, hvorfor og hvordan du kan tilrettelægge din B2B-strategi og hvordan du eksekverer den. Du er altid velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer inden kurset. På kurset tager vi nemlig altid udgangspunkt i deltagernes virksomheder.

Du får en masse inspiration og viden med hjem, som du konkret kan anvende, når du arbejder med din B2B marketing. For eksempel hvordan du laver en effektiv kanalstrategi og hvordan du aktivt kan bruge Content Marketing på B2B i dit marked.

Efter kurset vil du få alt materialet og konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og implementere fra dag ét. Det betyder, at udbyttet af kurset er mere end inspiration og viden.

Mød kursusunderviseren

Nikolaj Mogensen / Head of Quisma

 

Til daglig er Nikolaj Head of Quisma Danmark. Her rådgiver han nogle af Danmarks største virksomheder i digital marketing, herunder Owned, Earned og Paid Media. Siden 2008 har Nikolaj arbejdet med online marketing og især Content Marketing og SEO. 

Mød kursusunderviseren

Mark Allerup / Digital strategist

 

Mark er digital strategist hos Quisma og har mange års erfaring med digital marketing. Hver dag arbejder Mark tæt sammen med Quismas kunder og specialister, hvor han har fokus på den digitale strategi og performance. 

Programmet for B2B-marketing

08:30 Intro

Introduktion til dagens program, underviserne og kursisterne

09:00 Hvorfor B2B-marketing er anderledes

Forståelse for B2B marketing og hvorfor vi skal tænke anderledes

09:30 KPI'er for B2B

Sådan vælger du dine KPI'er

10:00 Sådan arbejder du med lead generering 

Vi gennemgår hvordan du udarbejder en kanalstrategi til lead generering

11:00 Tal direkte til målgruppen

Metoder til at finde ud af, hvad målgruppen søger efter

 12:00 Frokostpause

12:45 Engagerende Content

Formålet med at skabe indhold og hvilke Content-formater du kan bruge i købsrejsen

14:00 Aktivering af dit indhold

Du lærer, hvordan du laver en push-marketing strategi og retargeting strategi 

15:00 Brug af email-marketing og automation 

Du lærer, hvordan du kan bruge automation og kommunikere via email-kampagner

16:10 Tak for i dag

Book din plads i dag

Vi har kun plads til 8 på dette kursus, så reservér din plads allerede i dag. Har du spørgsmål til vores kurser, kan du kontakte os her

Book plads på kurset

Vil du have et skræddersyet kursus?

Så kontakt vores projektkoordinator Kristine Sandahl. Vi kommer gerne ud og afholder et personligt kursus for dig og din virksomhed.

Vores undervisere er blandt de dygtigste specialister og konsulenter i branchen, så du er sikret et højt fagligt niveau. På vores kurser tager vi udgangspunkt i cases, metoder og værktøjer, som vi selv bruger i vores arbejde til at skabe resultater. 

Detaljer

Dato:
28. september
Tidspunkt:
8:30 - 16:10
Pris:
3450.00DKK

Sted

GroupM
Kristen Bernikowsgade 1, 4
København K, 1105 Danmark

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk

Billetter

8 Pladser tilbage B2B kursus 28/9-2017