Kurser og events


Gå på opdagelse i vores kalender og udforsk alle vores kurser, events
og morgenseminarer
om digital marketing

Viden og værktøjer, som gør dig klogere på digital marketing og strategi

Oplægsholdere og undervisere som er specialister inden for deres felt

På alle kurser tager vi udgangspunkt i dit niveau og din forretning

Kursusforløb i digital marketing

Deltag på et komplet growth hacking kursusforløb

Læs mere og tilmeld kursusforløb

Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

Kursus i B2B Marketing – Få mere ud af din strategi

12. december / 8:30 - 16:10

3.450,00DKK

BOOK DIN PLADS

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Kursus i B2B-marketing

På dette kursus lærer du om B2B-markedsføring, og hvordan du får succes med din digitale strategi, så du kan skabe leads og salg. Du lærer, hvordan du erobrer kunderejsen fra start til slut og på tværs af kundetyper og målgrupper. 

 

✔ Du får værktøjer til og viden om, hvordan du udvikler og tilrettelægger din strategi fra A-Z

✔ Du lærer, hvordan du skaber kunderejser, leads og konverteringer

✔  Vi giver dig konkrete metoder og værktøjer til at skabe resultater og som du kan bruge i dit daglige arbejde med B2B-markedsføring

✔ Du får undervisning af nogle af de dygtigste eksperter i branchen

PRIS 
3450,-

PROGRAM
08.30 Intro
09.00 Hvorfor B2B-marketing er anderledes
09.30 KPI'er for B2B
10.00 Sådan arbejder du med leadgenerering
11.00 Tal direkte til målgruppen
12.00 Frokostpause
12.45 Engagerende Content
14.00 Aktivering af dit indhold
15.00 Brug af email-marketing og automation
16.10 Tak for i dag

Kursus i B2B-marketing

På dette kursus lærer du om B2B-markedsføring, og hvordan du får succes med din digitale strategi, så du kan skabe leads og salg. Du lærer, hvordan du erobrer kunderejsen fra start til slut og på tværs af kundetyper og målgrupper.

✔ Du får værktøjer til og viden om, hvordan du udvikler og tilrettelægger din strategi fra A-Z

✔ Du lærer, hvordan du skaber kunderejser, leads og konverteringer

✔  Vi giver dig konkrete metoder og værktøjer til at skabe resultater og som du kan bruge i dit daglige arbejde med B2B-markedsføring

✔ Du får undervisning af nogle af de dygtigste eksperter i branchen

PRIS 
3450,-

PROGRAM
08.30 Intro
09.00 Hvorfor B2B-marketing er anderledes
09.30 KPI'er for B2B
10.00 Sådan arbejder du med leadgenerering
11.00 Tal direkte til målgruppen
12.00 Frokostpause
12.45 Engagerende Content
14.00 Aktivering af dit indhold
15.00 Brug af email-marketing og automation
16.10 Tak for i dag

Alt dette får du med fra et kursus i B2B-marketing

En dag med solid undervisning i materialet fra stærke specialister, der er gode til at formidle hvordan du opnår og måler dine resultater

Du får masser af materiale med hjem om B2B-marketing og lærer det nyeste inden for best practice-guidelines

Du får slides fra kurset med hjem. Her finder du referencer og links til værktøjer og materiale brugt på B2B-marketingkurset

Du får gode muligheder for at diskutere konkrete udfordringer med både med-kursister og underviser. Du kan med fordel sende en beskrivelse af dine udfordringer med B2B-marketing inden kurset

Du får materiale og relevante værktøjer brugt på kursusdagen sendt direkte i indbakken


Det siger tidligere deltagere

SØREN WEBER STENDAL
DriveNow

Super overblik over B2B marketing! Meget kompetente undervisere

PERNILLE FRIIS-LARSEN
Wallmans

Super fint kursus. Dejligt med konkrete værktøjer, som kan bruges allerede nu.

ANE HØYER
WeThink

Grundig oplæg om B2B strategier, begrænsninger, muligheder og leads. 


Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du lære om B2B-markedsføring

Marketingfunktionen skal i dag i langt højere grad forstå kunderejsen fra start til slut. Du er derfor afhængig af, at din digitale markedsføring passer til dem du gerne vil ramme, på det rette tidspunkt og med det rette indhold.

Med din B2B-strategi skal du altså med andre ord kunne tale til både dine potentielle og eksisterende kunder, alt efter hvor de er i købsrejsen og på tværs af målgrupper. Derfor er det vigtigt, at du forstår den digitale købsrejse for dine produkter og hvordan du bedst muligt understøtter den, så du kan generere leads og konvertere dem til salg.

I dag er der mange muligheder for at automatisere mange online aktiviteter - både for nye og eksisterende kunder. Med den rette strategi og indsigt, kan du let forvandle dine online aktiviteter og dit website til en salgsmotor.

Det får du ud af en dag på B2B-marketingkursus

Efter kurset i B2B-marketing hos os vil du vide, hvorfor og hvordan du kan tilrettelægge din B2B-strategi og hvordan du eksekverer den. Du er altid velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer inden kurset. På kurset tager vi nemlig altid udgangspunkt i deltagernes virksomheder.

Du får en masse inspiration og viden med hjem, som du konkret kan anvende, når du arbejder med din B2B marketing. For eksempel hvordan du laver en effektiv kanalstrategi og hvordan du aktivt kan bruge Content Marketing på B2B i dit marked.

Efter kurset vil du få alt materialet og konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og implementere fra dag ét. Det betyder, at udbyttet af kurset er mere end inspiration og viden.

Mød dine undervisere

Kursusunderviser

Nikolaj Mogensen
Head of Quisma

Mark Allerup 
Digital Strategist

Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du lære om B2B-markedsføring

Marketingfunktionen skal i dag i langt højere grad forstå kunderejsen fra start til slut. Du er derfor afhængig af, at din digitale markedsføring passer til dem du gerne vil ramme, på det rette tidspunkt og med det rette indhold.

Med din B2B-strategi skal du altså med andre ord kunne tale til både dine potentielle og eksisterende kunder, alt efter hvor de er i købsrejsen og på tværs af målgrupper. Derfor er det vigtigt, at du forstår den digitale købsrejse for dine produkter og hvordan du bedst muligt understøtter den, så du kan generere leads og konvertere dem til salg.

I dag er der mange muligheder for at automatisere mange online aktiviteter - både for nye og eksisterende kunder. Med den rette strategi og indsigt, kan du let forvandle dine online aktiviteter og dit website til en salgsmotor.

Det får du ud af en dag på B2B-marketingkursus

Efter kurset i B2B-marketing hos os vil du vide, hvorfor og hvordan du kan tilrettelægge din B2B-strategi og hvordan du eksekverer den. Du er altid velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer inden kurset. På kurset tager vi nemlig altid udgangspunkt i deltagernes virksomheder.

Du får en masse inspiration og viden med hjem, som du konkret kan anvende, når du arbejder med din B2B marketing. For eksempel hvordan du laver en effektiv kanalstrategi og hvordan du aktivt kan bruge Content Marketing på B2B i dit marked.

Efter kurset vil du få alt materialet og konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og implementere fra dag ét. Det betyder, at udbyttet af kurset er mere end inspiration og viden.

Mød dine undervisere

Kursusunderviser

Nikolaj Mogensen
Head of Quisma

Mark Allerup 
Digital Strategist


PROGRAMMET

8:30 Intro
Introduktion til dagens program, undervisere og kursister
09:00 Introduktion til CRO
Hvorfor arbejder vi med landingssider?
09:30 Typer af landingssider og formål
Vi taler om typer af landingssider, click-through, lead-generering, brugerrejser og KPI'er
10:00 Opbyg din landingsside
Vi gennemgår typiske fejl på landingssider. Hvad er best practice inden for CRO?
11.00 Opbyg en tydelig stryktur på dit website
Byg wirerframes, prioriter indhold og få styr på mobilioptimering

12:00 Frokostpause
12:45 Engagerende Content
Formålet med at skabe indhold og hvilke Content-formater du kan bruge i købsrejsen
14:00 Aktivering af dit indhold
Du lærer, hvordan du laver en push-marketing strategi og retargeting strategi
15:00 Brug af email-marketing og automation
Du lærer, hvordan du kan bruge automation og kommunikere via email-kampagner
16:10 Tak for i dag

BOOK DIN PLADS

Vi har kun 8 pladser på dette kursus, så skynd dig at booke din plads allerede i dag.

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

8:30 Intro
Introduktion til dagens program, undervisere og kursister
09:00 Introduktion til CRO
Hvorfor arbejder vi med landingssider?
09:30 Typer af landingssider og formål
Vi taler om typer af landingssider, click-through, lead-generering, brugerrejser og KPI'er
10:00 Opbyg din landingsside
Vi gennemgår typiske fejl på landingssider. Hvad er best practice inden for CRO?
11.00 Opbyg en tydelig stryktur på dit website
Byg wirerframes, prioriter indhold og få styr på mobilioptimering

12:00 Frokostpause
12:45 Engagerende Content
Formålet med at skabe indhold og hvilke Content-formater du kan bruge i købsrejsen
14:00 Aktivering af dit indhold
Du lærer, hvordan du laver en push-marketing strategi og retargeting strategi
15:00 Brug af email-marketing og automation
Du lærer, hvordan du kan bruge automation og kommunikere via email-kampagner
16:10 Tak for i dag

BOOK DIN PLADS

Vi har kun 8 pladser på dette kursus, så skynd dig at booke din plads allerede i dag.

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Vil du have et skræddersyet kursus?

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

Vil du have et skræddersyet kursus?

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

Detaljer

Dato:
12. december
Tidspunkt:
8:30 - 16:10
Pris:
3.450,00DKK

Sted

GroupM
Kristen Bernikowsgade 1, 3. sal
København K, 1105 Danmark

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk

Billetter

500 ledige B2B Marketing Kursus 12/123.450,00 DKK
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

På dette kursus lærer du om B2B-markedsføring, og hvordan du får succes med din digitale strategi, så du kan skabe leads og salg. Du lærer, hvordan du erobrer kunderejsen fra start til slut og på tværs af kundetyper og målgrupper. 

 

✔ Du får værktøjer til og viden om, hvordan du udvikler og tilrettelægger din strategi fra A-Z

✔ Du lærer, hvordan du skaber kunderejser, leads og konverteringer

✔  Vi giver dig konkrete metoder og værktøjer til at skabe resultater og som du kan bruge i dit daglige arbejde med B2B-markedsføring

✔ Du får undervisning af nogle af de dygtigste eksperter i branchen

PRIS  3450,-

PROGRAM 08.30 Intro 09.00 Hvorfor B2B-marketing er anderledes 09.30 KPI'er for B2B 10.00 Sådan arbejder du med leadgenerering 11.00 Tal direkte til målgruppen 12.00 Frokostpause 12.45 Engagerende Content 14.00 Aktivering af dit indhold 15.00 Brug af email-marketing og automation 16.10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

På dette kursus lærer du om B2B-markedsføring, og hvordan du får succes med din digitale strategi, så du kan skabe leads og salg. Du lærer, hvordan du erobrer kunderejsen fra start til slut og på tværs af kundetyper og målgrupper.

✔ Du får værktøjer til og viden om, hvordan du udvikler og tilrettelægger din strategi fra A-Z

✔ Du lærer, hvordan du skaber kunderejser, leads og konverteringer

✔  Vi giver dig konkrete metoder og værktøjer til at skabe resultater og som du kan bruge i dit daglige arbejde med B2B-markedsføring

✔ Du får undervisning af nogle af de dygtigste eksperter i branchen

PRIS  3450,-

PROGRAM 08.30 Intro 09.00 Hvorfor B2B-marketing er anderledes 09.30 KPI'er for B2B 10.00 Sådan arbejder du med leadgenerering 11.00 Tal direkte til målgruppen 12.00 Frokostpause 12.45 Engagerende Content 14.00 Aktivering af dit indhold 15.00 Brug af email-marketing og automation 16.10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

SØREN WEBER STENDAL DriveNow

Super overblik over B2B marketing! Meget kompetente undervisere

PERNILLE FRIIS-LARSEN Wallmans

Super fint kursus. Dejligt med konkrete værktøjer, som kan bruges allerede nu.

ANE HØYER WeThink

Grundig oplæg om B2B strategier, begrænsninger, muligheder og leads. 

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]

Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du lære om B2B-markedsføring

Marketingfunktionen skal i dag i langt højere grad forstå kunderejsen fra start til slut. Du er derfor afhængig af, at din digitale markedsføring passer til dem du gerne vil ramme, på det rette tidspunkt og med det rette indhold.

Med din B2B-strategi skal du altså med andre ord kunne tale til både dine potentielle og eksisterende kunder, alt efter hvor de er i købsrejsen og på tværs af målgrupper. Derfor er det vigtigt, at du forstår den digitale købsrejse for dine produkter og hvordan du bedst muligt understøtter den, så du kan generere leads og konvertere dem til salg.

I dag er der mange muligheder for at automatisere mange online aktiviteter - både for nye og eksisterende kunder. Med den rette strategi og indsigt, kan du let forvandle dine online aktiviteter og dit website til en salgsmotor.

Det får du ud af en dag på B2B-marketingkursus

Efter kurset i B2B-marketing hos os vil du vide, hvorfor og hvordan du kan tilrettelægge din B2B-strategi og hvordan du eksekverer den. Du er altid velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer inden kurset. På kurset tager vi nemlig altid udgangspunkt i deltagernes virksomheder.

Du får en masse inspiration og viden med hjem, som du konkret kan anvende, når du arbejder med din B2B marketing. For eksempel hvordan du laver en effektiv kanalstrategi og hvordan du aktivt kan bruge Content Marketing på B2B i dit marked.

Efter kurset vil du få alt materialet og konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og implementere fra dag ét. Det betyder, at udbyttet af kurset er mere end inspiration og viden.

Mød dine undervisere

Kursusunderviser

Nikolaj Mogensen
Head of Quisma

Mark Allerup  Digital Strategist

Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du lære om B2B-markedsføring

Marketingfunktionen skal i dag i langt højere grad forstå kunderejsen fra start til slut. Du er derfor afhængig af, at din digitale markedsføring passer til dem du gerne vil ramme, på det rette tidspunkt og med det rette indhold.

Med din B2B-strategi skal du altså med andre ord kunne tale til både dine potentielle og eksisterende kunder, alt efter hvor de er i købsrejsen og på tværs af målgrupper. Derfor er det vigtigt, at du forstår den digitale købsrejse for dine produkter og hvordan du bedst muligt understøtter den, så du kan generere leads og konvertere dem til salg.

I dag er der mange muligheder for at automatisere mange online aktiviteter - både for nye og eksisterende kunder. Med den rette strategi og indsigt, kan du let forvandle dine online aktiviteter og dit website til en salgsmotor.

Det får du ud af en dag på B2B-marketingkursus

Efter kurset i B2B-marketing hos os vil du vide, hvorfor og hvordan du kan tilrettelægge din B2B-strategi og hvordan du eksekverer den. Du er altid velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer inden kurset. På kurset tager vi nemlig altid udgangspunkt i deltagernes virksomheder.

Du får en masse inspiration og viden med hjem, som du konkret kan anvende, når du arbejder med din B2B marketing. For eksempel hvordan du laver en effektiv kanalstrategi og hvordan du aktivt kan bruge Content Marketing på B2B i dit marked.

Efter kurset vil du få alt materialet og konkrete værktøjer, som du kan tage med hjem og implementere fra dag ét. Det betyder, at udbyttet af kurset er mere end inspiration og viden.

Mød dine undervisere

Kursusunderviser

Nikolaj Mogensen
Head of Quisma

Mark Allerup  Digital Strategist

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

8:30 Intro Introduktion til dagens program, undervisere og kursister 09:00 Introduktion til CRO Hvorfor arbejder vi med landingssider? 09:30 Typer af landingssider og formål Vi taler om typer af landingssider, click-through, lead-generering, brugerrejser og KPI'er 10:00 Opbyg din landingsside Vi gennemgår typiske fejl på landingssider. Hvad er best practice inden for CRO? 11.00 Opbyg en tydelig stryktur på dit website Byg wirerframes, prioriter indhold og få styr på mobilioptimering

12:00 Frokostpause 12:45 Engagerende Content Formålet med at skabe indhold og hvilke Content-formater du kan bruge i købsrejsen 14:00 Aktivering af dit indhold Du lærer, hvordan du laver en push-marketing strategi og retargeting strategi 15:00 Brug af email-marketing og automation Du lærer, hvordan du kan bruge automation og kommunikere via email-kampagner 16:10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

8:30 Intro Introduktion til dagens program, undervisere og kursister 09:00 Introduktion til CRO Hvorfor arbejder vi med landingssider? 09:30 Typer af landingssider og formål Vi taler om typer af landingssider, click-through, lead-generering, brugerrejser og KPI'er 10:00 Opbyg din landingsside Vi gennemgår typiske fejl på landingssider. Hvad er best practice inden for CRO? 11.00 Opbyg en tydelig stryktur på dit website Byg wirerframes, prioriter indhold og få styr på mobilioptimering

12:00 Frokostpause 12:45 Engagerende Content Formålet med at skabe indhold og hvilke Content-formater du kan bruge i købsrejsen 14:00 Aktivering af dit indhold Du lærer, hvordan du laver en push-marketing strategi og retargeting strategi 15:00 Brug af email-marketing og automation Du lærer, hvordan du kan bruge automation og kommunikere via email-kampagner 16:10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Button_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]

Udfyld venligst alle krævede felter