Kurser og events


Gå på opdagelse i vores kalender og udforsk alle vores kurser, events
og morgenseminarer
om digital marketing

Viden og værktøjer, som gør dig klogere på digital marketing og strategi

Oplægsholdere og undervisere som er specialister inden for deres felt

På alle kurser tager vi udgangspunkt i dit niveau og din forretning

Kursusforløb i digital marketing

Deltag på et komplet growth hacking kursusforløb

Læs mere og tilmeld kursusforløb

Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

Kursus i Content Marketing – skab det bedste indhold

4. december / 8:30 - 16:10

3.450,00DKK

BOOK DIN PLADS

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Kursus i Content Marketing - skab det bedste indhold

Content marketing er blevet en vigtig marketingdisciplin, i takt med at vi i stigende grad bliver mere blinde over for annoncering. Content marketing handler om at markedsføre sig over for sine (potentielle) kunder via godt indhold. På den måde kan du skabe øget trafik til dit website samt og styrke dit brands troværdighed. Det sikrer du blandt andet gennem sociale medier, men også ved at have høje placeringer i søgemaskinerne -  eksempelvis Google - på de søgeord, der er relevante for din virksomhed.       

Det kan imidlertid være kompliceret at udvælge det gode indhold, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for content marketing, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af indhold.

 

På dette kursus i content marketing lærer du:

✔ Hvorfor godt indhold er så essentielt et element i et godt marketing-mix

✔ Hvordan du engagerer og skaber værdi med dit indhold

✔ Hvordan du udvikler en effektiv Content Marketing kampagne fra idé til eksekvering

PRIS 
3450,-

PROGRAM
08.30 Intro
09.00 Introduktion til Content Marketing
09.30 Værdien af godt indhold
10.00 Hvad søger din målgruppe efter?
11.00 Typer af Content Marketing, og hvad der virker
12.00 Frokost
12.45 Udarbejdelsen af en Content Marketing-kampagne
15.00 Sådan måler du dine resultater
16.10 Tak for i dag

Kursus i Content Marketing - skab det bedste indhold

Content marketing er blevet en vigtig marketingdisciplin, i takt med at vi i stigende grad bliver mere blinde over for annoncering. Content marketing handler om at markedsføre sig over for sine (potentielle) kunder via godt indhold. På den måde kan du skabe øget trafik til dit website samt og styrke dit brands troværdighed. Det sikrer du blandt andet gennem sociale medier, men også ved at have høje placeringer i søgemaskinerne -  eksempelvis Google - på de søgeord, der er relevante for din virksomhed.

Det kan imidlertid være kompliceret at udvælge det gode indhold, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for content marketing, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af indhold.

På dette kursus i content marketing lærer du:

✔ Hvorfor godt indhold er så essentielt et element i et godt marketing-mix

✔ Hvordan du engagerer og skaber værdi med dit indhold

✔ Hvordan du udvikler en effektiv Content Marketing kampagne fra idé til eksekvering

PRIS 
3450,-

PROGRAM
08.30 Intro
09.00 Introduktion til Content Marketing
09.30 Værdien af godt indhold
10.00 Hvad søger din målgruppe efter?
11.00 Typer af Content Marketing, og hvad der virker
12.00 Frokost
12.45 Udarbejdelsen af en Content Marketing-kampagne
15.00 Sådan måler du dine resultater
16.10 Tak for i dag

Det siger tidligere deltagere

PERNILLE MALLING FREDERIKSEN
AdHoc Translations A/S

Jeg fik nogle konkrete værktøjer, som jeg glæder mig til at komme hjem og prøve af. Det gav mig et bedre indblik i, hvordan jeg skal gribe opgaven strategisk an. Jeg vil helt klart bruge content marketing som en vigtig del af min marketing mix.

KRISTINE THISGAARD TJÆREBORG
Hideaways

Kurset var meget intensivt og relevant. Der var tid til at gå i dybden med hver enkelt virksomhed. Vi lærte en masse om hvordan man bruger content marketing i de forskellige faser af kundens købsrejse, samt hvordan man laver godt indhold. 

KRISTIAN BÆKGAARD
Coop

Jeg har med Quismas dagskursus fået yderligere indsigt i brugen og mulighederne med content marketing. Niveauet varierer, så alle vil få noget ud af kurset på et eller andet niveau. Kurset holdes for en lille skare, og det er dermed muligt at komme i dybden med den enkeltes udfordringer.  

 

LENE MARIE DITLEV
Jysk

Jeg bruger flittigt de værktøjer jeg blev introduceret til på Quismas kursus i content marketing. Med værktøjerne er det blevet markant nemmere at lave planer for content, der både opfylder kundernes behov og understøtter målenen i vores forretningsplan. 


5 ting, du får med hjem fra kurset i content marketing

En dag med solid undervisning med gode formidlere, der er specialister i content marketing

Masser af materiale at tage med hjem - herunder best practice-guidelines til tekstforfatning

Dagens slides - derudover referencer og links til relevante arbejdsværktøjer

Gode muligheder for at diskutere konkrete udfordringer med content marketing - både med medkursister og underviserne

Dataudtræk fra Excel, der beskriver dine egne og konkurrenternes topindhold målt på delinger og links


Vil du vide lidt mere?

Derfor bør du lære content marketing
Konventionel markedsføring kan miste effekt, i takt med at den digitale forbruger bruger mere tid på sociale medier og søgemaskiner. Dermed bliver udarbejdelse af indhold, der kan deles på sociale medier eller skabe synlighed i søgemaskinerne, vigtigere i fremtidens marketing.

Det er centralt at kunne lave godt indhold, da både konkurrencen og mængden af indhold stiger. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at det indhold, du og din virksomhed producerer, er af høj kvalitet.

Derudover er det svært at måle effekten af content marketing, idet udgivelse af værdiskabende indhold ikke kan måles direkte på bundlinjen, men snarere kommer til udtryk i forskellige afledte effekter som salg og trafik.  Derfor skal du som marketeer vide, hvordan content marketing driver andre kanaler, og så skal du kunne opsætte mål, der gør det muligt for dig at rapportere værdien af dit indhold til vigtige interessenter.

Det kan du efter kurset i content marketing
Efter kurset vil du vide, hvorfor og hvordan content marketing kan skabe signifikante resultater for din forretning. Du bliver også i stand til at vurdere, hvilket indhold du bør udvikle med afsæt i data. Det gælder eksempelvis spørgsmålet om, hvad din målgruppe søger efter, og hvad de deler online.

Du får en masse inspiration og materiale om content marketing med dig hjem. Vores kursus giver dig adgang til best practice-guidelines om copywriting samt referencer og links til content af høj kvalitet.

Efter kurset har du fået gennemgået en række modeller og værktøjer, der alle giver et solidt indblik i strategi, analyse, planlægning og eksekvering. Sidst, men ikke mindst har du fået indsigt nok, til at du selv kan skabe idéer til content, der kan berige din markedsføring og potentielt kan pynte på din bundlinje.

 

Mød dine undervisere

Alex Kierrumgaard
Content Marketing specialist

Mark Allerup
Digital Strategist

Vil du vide lidt mere?

Derfor bør du lære content marketing
Konventionel markedsføring kan miste effekt, i takt med at den digitale forbruger bruger mere tid på sociale medier og søgemaskiner. Dermed bliver udarbejdelse af indhold, der kan deles på sociale medier eller skabe synlighed i søgemaskinerne, vigtigere i fremtidens marketing.

Det er centralt at kunne lave godt indhold, da både konkurrencen og mængden af indhold stiger. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at det indhold, du og din virksomhed producerer, er af høj kvalitet.

Derudover er det svært at måle effekten af content marketing, idet udgivelse af værdiskabende indhold ikke kan måles direkte på bundlinjen, men snarere kommer til udtryk i forskellige afledte effekter som salg og trafik.  Derfor skal du som marketeer vide, hvordan content marketing driver andre kanaler, og så skal du kunne opsætte mål, der gør det muligt for dig at rapportere værdien af dit indhold til vigtige interessenter.

Det kan du efter kurset i content marketing
Efter kurset vil du vide, hvorfor og hvordan content marketing kan skabe signifikante resultater for din forretning. Du bliver også i stand til at vurdere, hvilket indhold du bør udvikle med afsæt i data. Det gælder eksempelvis spørgsmålet om, hvad din målgruppe søger efter, og hvad de deler online.

Du får en masse inspiration og materiale om content marketing med dig hjem. Vores kursus giver dig adgang til best practice-guidelines om copywriting samt referencer og links til content af høj kvalitet.

Efter kurset har du fået gennemgået en række modeller og værktøjer, der alle giver et solidt indblik i strategi, analyse, planlægning og eksekvering. Sidst, men ikke mindst har du fået indsigt nok, til at du selv kan skabe idéer til content, der kan berige din markedsføring og potentielt kan pynte på din bundlinje.

 

Mød dine undervisere

Alex Kierrumgaard
Content Marketing specialist

Mark Allerup
Digital Strategist

PROGRAMMET

08:30 Intro
Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere.

09:00 Introduktion til content marketing
Du introduceres til content marketings grundlæggende principper.  Vi undersøger, hvad godt indhold egentlig er, og hvordan vi får det placeret på nettet.

09:30 Værdien af godt indhold
Du lærer, hvorfor content marketing kan give så stor værdi for din marketing. Vi ser på, hvordan indhold understøtter din overordnede marketingstrategi.

10:00 Hvad søger din målgruppe efter?
Metoder til at finde søgeord, dit website bør rangere på. Værktøjer til at finde data som eksempelvis volume, konkurrence og placeringer på søgeord.

11:00 Typer af content marketing, og hvad der virker
Vi ser på nogle content marketing-eksempler, der virker. Dette gælder på tværs af de digitale discipliner – det kan altså være SEO, SoMe, CRM og branding

12:00 Frokost

12:45 Udarbejdelse af en content marketing-kampagne
Vi gennemgår processen fra idé til intern afstemning, planlægning og eksekvering!

15:00 Sådan måler du dine resultater
Lær, hvordan du kan måle effekten af din indholdsproduktion via Google Analytics, Ahrefs og andre værktøjer

16:10 Tak for i dag

BOOK DIN PLADS

Der er kun 8 pladser til dette kursus, så skynd dig at sikre dig din plads.

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

08:30 Intro
Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere.

09:00 Introduktion til content marketing
Du introduceres til content marketings grundlæggende principper.  Vi undersøger, hvad godt indhold egentlig er, og hvordan vi får det placeret på nettet.

09:30 Værdien af godt indhold
Du lærer, hvorfor content marketing kan give så stor værdi for din marketing. Vi ser på, hvordan indhold understøtter din overordnede marketingstrategi.

10:00 Hvad søger din målgruppe efter?
Metoder til at finde søgeord, dit website bør rangere på. Værktøjer til at finde data som eksempelvis volume, konkurrence og placeringer på søgeord.

11:00 Typer af content marketing, og hvad der virker
Vi ser på nogle content marketing-eksempler, der virker. Dette gælder på tværs af de digitale discipliner – det kan altså være SEO, SoMe, CRM og branding

12:00 Frokost

12:45 Udarbejdelse af en content marketing-kampagne
Vi gennemgår processen fra idé til intern afstemning, planlægning og eksekvering!

15:00 Sådan måler du dine resultater
Lær, hvordan du kan måle effekten af din indholdsproduktion via Google Analytics, Ahrefs og andre værktøjer

16:10 Tak for i dag

BOOK DIN PLADS

Der er kun 8 pladser til dette kursus, så skynd dig at sikre dig din plads.

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Vil du have et skræddersyet kursus?

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

Vil du have et skræddersyet kursus?

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

Detaljer

Dato:
4. december
Tidspunkt:
8:30 - 16:10
Pris:
3.450,00DKK

Sted

GroupM
Kristen Bernikowsgade 1, 3. sal
København K, 1105 Danmark

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk

Billetter

500 ledige Content Marketing Kursus 4/123.450,00 DKK
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Content marketing er blevet en vigtig marketingdisciplin, i takt med at vi i stigende grad bliver mere blinde over for annoncering. Content marketing handler om at markedsføre sig over for sine (potentielle) kunder via godt indhold. På den måde kan du skabe øget trafik til dit website samt og styrke dit brands troværdighed. Det sikrer du blandt andet gennem sociale medier, men også ved at have høje placeringer i søgemaskinerne -  eksempelvis Google - på de søgeord, der er relevante for din virksomhed.       

Det kan imidlertid være kompliceret at udvælge det gode indhold, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for content marketing, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af indhold.

 

På dette kursus i content marketing lærer du:

✔ Hvorfor godt indhold er så essentielt et element i et godt marketing-mix

✔ Hvordan du engagerer og skaber værdi med dit indhold

✔ Hvordan du udvikler en effektiv Content Marketing kampagne fra idé til eksekvering

PRIS  3450,-

PROGRAM 08.30 Intro 09.00 Introduktion til Content Marketing 09.30 Værdien af godt indhold 10.00 Hvad søger din målgruppe efter? 11.00 Typer af Content Marketing, og hvad der virker 12.00 Frokost 12.45 Udarbejdelsen af en Content Marketing-kampagne 15.00 Sådan måler du dine resultater 16.10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Content marketing er blevet en vigtig marketingdisciplin, i takt med at vi i stigende grad bliver mere blinde over for annoncering. Content marketing handler om at markedsføre sig over for sine (potentielle) kunder via godt indhold. På den måde kan du skabe øget trafik til dit website samt og styrke dit brands troværdighed. Det sikrer du blandt andet gennem sociale medier, men også ved at have høje placeringer i søgemaskinerne -  eksempelvis Google - på de søgeord, der er relevante for din virksomhed.

Det kan imidlertid være kompliceret at udvælge det gode indhold, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for content marketing, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af indhold.

På dette kursus i content marketing lærer du:

✔ Hvorfor godt indhold er så essentielt et element i et godt marketing-mix

✔ Hvordan du engagerer og skaber værdi med dit indhold

✔ Hvordan du udvikler en effektiv Content Marketing kampagne fra idé til eksekvering

PRIS  3450,-

PROGRAM 08.30 Intro 09.00 Introduktion til Content Marketing 09.30 Værdien af godt indhold 10.00 Hvad søger din målgruppe efter? 11.00 Typer af Content Marketing, og hvad der virker 12.00 Frokost 12.45 Udarbejdelsen af en Content Marketing-kampagne 15.00 Sådan måler du dine resultater 16.10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]

Det siger tidligere deltagere

PERNILLE MALLING FREDERIKSEN
AdHoc Translations A/S

Jeg fik nogle konkrete værktøjer, som jeg glæder mig til at komme hjem og prøve af. Det gav mig et bedre indblik i, hvordan jeg skal gribe opgaven strategisk an. Jeg vil helt klart bruge content marketing som en vigtig del af min marketing mix.

KRISTINE THISGAARD TJÆREBORG Hideaways

Kurset var meget intensivt og relevant. Der var tid til at gå i dybden med hver enkelt virksomhed. Vi lærte en masse om hvordan man bruger content marketing i de forskellige faser af kundens købsrejse, samt hvordan man laver godt indhold. 

KRISTIAN BÆKGAARD Coop

Jeg har med Quismas dagskursus fået yderligere indsigt i brugen og mulighederne med content marketing. Niveauet varierer, så alle vil få noget ud af kurset på et eller andet niveau. Kurset holdes for en lille skare, og det er dermed muligt at komme i dybden med den enkeltes udfordringer.  

 

LENE MARIE DITLEV Jysk

Jeg bruger flittigt de værktøjer jeg blev introduceret til på Quismas kursus i content marketing. Med værktøjerne er det blevet markant nemmere at lave planer for content, der både opfylder kundernes behov og understøtter målenen i vores forretningsplan. 

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]

Vil du vide lidt mere?

Derfor bør du lære content marketing Konventionel markedsføring kan miste effekt, i takt med at den digitale forbruger bruger mere tid på sociale medier og søgemaskiner. Dermed bliver udarbejdelse af indhold, der kan deles på sociale medier eller skabe synlighed i søgemaskinerne, vigtigere i fremtidens marketing. Det er centralt at kunne lave godt indhold, da både konkurrencen og mængden af indhold stiger. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at det indhold, du og din virksomhed producerer, er af høj kvalitet. Derudover er det svært at måle effekten af content marketing, idet udgivelse af værdiskabende indhold ikke kan måles direkte på bundlinjen, men snarere kommer til udtryk i forskellige afledte effekter som salg og trafik.  Derfor skal du som marketeer vide, hvordan content marketing driver andre kanaler, og så skal du kunne opsætte mål, der gør det muligt for dig at rapportere værdien af dit indhold til vigtige interessenter.

Det kan du efter kurset i content marketing
Efter kurset vil du vide, hvorfor og hvordan content marketing kan skabe signifikante resultater for din forretning. Du bliver også i stand til at vurdere, hvilket indhold du bør udvikle med afsæt i data. Det gælder eksempelvis spørgsmålet om, hvad din målgruppe søger efter, og hvad de deler online.

Du får en masse inspiration og materiale om content marketing med dig hjem. Vores kursus giver dig adgang til best practice-guidelines om copywriting samt referencer og links til content af høj kvalitet.

Efter kurset har du fået gennemgået en række modeller og værktøjer, der alle giver et solidt indblik i strategi, analyse, planlægning og eksekvering. Sidst, men ikke mindst har du fået indsigt nok, til at du selv kan skabe idéer til content, der kan berige din markedsføring og potentielt kan pynte på din bundlinje.

 

Mød dine undervisere

Alex Kierrumgaard Content Marketing specialist

Mark Allerup Digital Strategist

Vil du vide lidt mere?

Derfor bør du lære content marketing Konventionel markedsføring kan miste effekt, i takt med at den digitale forbruger bruger mere tid på sociale medier og søgemaskiner. Dermed bliver udarbejdelse af indhold, der kan deles på sociale medier eller skabe synlighed i søgemaskinerne, vigtigere i fremtidens marketing.

Det er centralt at kunne lave godt indhold, da både konkurrencen og mængden af indhold stiger. For at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at det indhold, du og din virksomhed producerer, er af høj kvalitet.

Derudover er det svært at måle effekten af content marketing, idet udgivelse af værdiskabende indhold ikke kan måles direkte på bundlinjen, men snarere kommer til udtryk i forskellige afledte effekter som salg og trafik.  Derfor skal du som marketeer vide, hvordan content marketing driver andre kanaler, og så skal du kunne opsætte mål, der gør det muligt for dig at rapportere værdien af dit indhold til vigtige interessenter.

Det kan du efter kurset i content marketing Efter kurset vil du vide, hvorfor og hvordan content marketing kan skabe signifikante resultater for din forretning. Du bliver også i stand til at vurdere, hvilket indhold du bør udvikle med afsæt i data. Det gælder eksempelvis spørgsmålet om, hvad din målgruppe søger efter, og hvad de deler online.

Du får en masse inspiration og materiale om content marketing med dig hjem. Vores kursus giver dig adgang til best practice-guidelines om copywriting samt referencer og links til content af høj kvalitet.

Efter kurset har du fået gennemgået en række modeller og værktøjer, der alle giver et solidt indblik i strategi, analyse, planlægning og eksekvering. Sidst, men ikke mindst har du fået indsigt nok, til at du selv kan skabe idéer til content, der kan berige din markedsføring og potentielt kan pynte på din bundlinje.

 

Mød dine undervisere

Alex Kierrumgaard Content Marketing specialist

Mark Allerup Digital Strategist

[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

08:30 Intro
Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere.

09:00 Introduktion til content marketing
Du introduceres til content marketings grundlæggende principper.  Vi undersøger, hvad godt indhold egentlig er, og hvordan vi får det placeret på nettet.

09:30 Værdien af godt indhold
Du lærer, hvorfor content marketing kan give så stor værdi for din marketing. Vi ser på, hvordan indhold understøtter din overordnede marketingstrategi.

10:00 Hvad søger din målgruppe efter?
Metoder til at finde søgeord, dit website bør rangere på. Værktøjer til at finde data som eksempelvis volume, konkurrence og placeringer på søgeord.

11:00 Typer af content marketing, og hvad der virker
Vi ser på nogle content marketing-eksempler, der virker. Dette gælder på tværs af de digitale discipliner – det kan altså være SEO, SoMe, CRM og branding

12:00 Frokost

12:45 Udarbejdelse af en content marketing-kampagne
Vi gennemgår processen fra idé til intern afstemning, planlægning og eksekvering!

15:00 Sådan måler du dine resultater
Lær, hvordan du kan måle effekten af din indholdsproduktion via Google Analytics, Ahrefs og andre værktøjer

16:10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

08:30 Intro Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere.

09:00 Introduktion til content marketing Du introduceres til content marketings grundlæggende principper.  Vi undersøger, hvad godt indhold egentlig er, og hvordan vi får det placeret på nettet.

09:30 Værdien af godt indhold Du lærer, hvorfor content marketing kan give så stor værdi for din marketing. Vi ser på, hvordan indhold understøtter din overordnede marketingstrategi.

10:00 Hvad søger din målgruppe efter? Metoder til at finde søgeord, dit website bør rangere på. Værktøjer til at finde data som eksempelvis volume, konkurrence og placeringer på søgeord.

11:00 Typer af content marketing, og hvad der virker Vi ser på nogle content marketing-eksempler, der virker. Dette gælder på tværs af de digitale discipliner – det kan altså være SEO, SoMe, CRM og branding

12:00 Frokost

12:45 Udarbejdelse af en content marketing-kampagne Vi gennemgår processen fra idé til intern afstemning, planlægning og eksekvering!

15:00 Sådan måler du dine resultater Lær, hvordan du kan måle effekten af din indholdsproduktion via Google Analytics, Ahrefs og andre værktøjer

16:10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Button_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Button_Widget"][/siteorigin_widget]

Udfyld venligst alle krævede felter