Kurser og events


Gå på opdagelse i vores kalender og udforsk alle vores kurser, events
og morgenseminarer
om digital marketing

Viden og værktøjer, som gør dig klogere på digital marketing og strategi

Oplægsholdere og undervisere som er specialister inden for deres felt

På alle kurser tager vi udgangspunkt i dit niveau og din forretning

Kursusforløb i digital marketing

Deltag på et komplet growth hacking kursusforløb

Læs mere og tilmeld kursusforløb

Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

Kursus i Google Adwords – giv det bedste bud hver gang

22. november / 8:30 - 16:10

3.450,00DKK

BOOK DIN PLADS

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Google Adwords Kursus

Betalt Search er en af de mest effektive digitale kanaler til at skabe besøgende, leads og onlinesalg med en positiv ROI. Kernen i Paid Search er at byde på de rette søgeord med de rette budskaber - og til den rigtige pris. Tænker du strategisk og fornuftigt i denne proces, kan du sikre et stort afkast af din marketinginvestering.

Selvom det er hurtigt at sætte en Google AdWords-konto op, kan det efterfølgende arbejde og selve optimeringen være en svær og kompliceret affære. Derfor lærer du på dette kursus, hvordan du med forskellige principper får mere ud af din strategi.

På dette kursus lærer du:

 Hvordan algoritmerne bag Google AdWords fungerer, så du kan optimere dine bud, annoncer og søgeord - alt sammen med en forøget ROI som resultat

 Hvordan du opbygger den rette kontostruktur og skriver gode annoncer

 Hvordan du rapporterer, tester og optimerer dine annoncer

 Hvordan din konto bliver - og forbliver - en rentabel forretning

PRIS
3450,-

PROGRAM
08:30 Intro
09:00 Introduktion til Google Adwords
9:30 Hvad søger din målgruppe efter?
10:00 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere?
11.00 Annoncetyper og deres anatomi
12.00 Frokostpause
12:45 Gode annoncetekster
14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube
14:30 Rapportering, test og optimering
15:30 Strategien, du vinder ROAS med
16:10 Tak for i dag

Google Adwords kursus - giv dit bedste bud hver gang

Betalt Search er en af de mest effektive digitale kanaler til at skabe besøgende, leads og onlinesalg med en positiv ROI. Kernen i Paid Search er at byde på de rette søgeord med de rette budskaber - og til den rigtige pris. Tænker du strategisk og fornuftigt i denne proces, kan du sikre et stort afkast af din marketinginvestering.

Selvom det er hurtigt at sætte en Google AdWords-konto op, kan det efterfølgende arbejde og selve optimeringen være en svær og kompliceret affære. Derfor lærer du på dette kursus, hvordan du med forskellige principper får mere ud af din strategi.

På dette kursus lærer du:

 Hvordan algoritmerne bag Google AdWords fungerer, så du kan optimere dine bud, annoncer og søgeord - alt sammen med en forøget ROI som resultat

 Hvordan du opbygger den rette kontostruktur og skriver gode annoncer

 Hvordan du rapporterer, tester og optimerer dine annoncer

 Hvordan din konto bliver - og forbliver - en rentabel forretning

PRIS
3450,-

PROGRAM
08:30 Intro
09:00 Introduktion til Google Adwords
9:30 Hvad søger din målgruppe efter?
10:00 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere?
11.00 Annoncetyper og deres anatomi
12.00 Frokostpause
12:45 Gode annoncetekster
14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube
14:30 Rapportering, test og optimering
15:30 Strategien, du vinder ROAS med
16:10 Tak for i dag


5 ting, du får med hjem fra kurset i Google Adwords

En dag med solid undervisning i materialet fra stærke specialister, der er gode til at formidle mulighederne i Google Analytics

Du får masser af materiale med hjem om Google Analytics og lærer det nyeste inden for best practice-guidelines.

Du får slides fra kurset med hjem. Her finder du referencer og links til værktøjer og materiale brugt på Analytics-kurset.

Du får gode muligheder for at diskutere dine konkrete Google Analytics-udfordringer med både med-kursister og underviser. Du kan med fordel sende en beskrivelse af udfordringerne inden kurset.


Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du som marketeer lære Google AdWords
Styrken ved Google AdWords er, at du kan måle dine resultater indgående og præcist. Du kan bl.a. få nøjagtige tal på din ROI, hvis købsrejsen er kort, hvilket ofte er tilfældet i webshops. Er købsrejsen længere, kan du få performance-tal på blødere KPI’er. På den måde kan du bruge Google AdWords til at skabe synlighed via hele købsrejsen.

Det er væsentligt at kende algoritmen bag betalt search - herunder hvordan Quality Score og AdRank udregnes, hvis din indsats på Google AdWords skal prioriteres korrekt. En tommelfingerregel er eksempelvis, at man kan skrue op for sit AdWords-budget, så længe afkastet er positivt, idet man tjener mere på enhver investeret krone.

Som marketeer bør du derfor kende Google AdWords’ mange funktionaliteter og muligheder. Du skal bl.a. kende teknologien bag re-marketing og audiences. Derudover er kendskab til opbygningen også nødvendigt for at forstå, hvordan algoritmen fungerer. Jo bedre du kender Google AdWords, jo bedre vil du også kunne optimere dine kampagner og få maksimal effekt af din investering.

 

Sådan vil du kunne optimere dine Google AdWords-kampagner efter kurset
Efter kurset ved du, hvordan Google AdWords fungerer, og hvordan du skal optimere din konto og dine annoncer. Hvis du har lyst, er du velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer til os inden kurset. Dem vil tage udgangspunkt i  og diskutere i plenum med de andre kursister.

Du får desuden en masse inspiration til det videre arbejde og uvurderlig viden med hjem. Du får også præsentationer med henvisninger til videre læsestof, artikler samt inspiration og modeller til optimering af din Google AdWords-konto. Vi sparer ikke på materialet, og derfor har vi også sørget for, at der er henvisninger til de vigtigste kilder og artikler, som du selv kan repetere efter kurset.

Du får ligeledes en Google AdWords Quality Score-beregner med hjem. Den kan du bruge til at analysere nøgletal på dine konti.

Mød din underviser

Peter Hilling Balborg
Search Lead

 Peter er Seach Lead hos Quisma, hvor han rådgiver nogle af Danmarks største virksomheder til en effektiv SEM og AdWords strategi. Her arbejder han ud fra en databaseret tilgang, hvor fokus er at skabe et klogt set-up, der giver en positiv ROI

Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du som marketeer lære Google AdWords
Styrken ved Google AdWords er, at du kan måle dine resultater indgående og præcist. Du kan bl.a. få nøjagtige tal på din ROI, hvis købsrejsen er kort, hvilket ofte er tilfældet i webshops. Er købsrejsen længere, kan du få performance-tal på blødere KPI’er. På den måde kan du bruge Google AdWords til at skabe synlighed via hele købsrejsen.

Det er væsentligt at kende algoritmen bag betalt search - herunder hvordan Quality Score og AdRank udregnes, hvis din indsats på Google AdWords skal prioriteres korrekt. En tommelfingerregel er eksempelvis, at man kan skrue op for sit AdWords-budget, så længe afkastet er positivt, idet man tjener mere på enhver investeret krone.

Som marketeer bør du derfor kende Google AdWords’ mange funktionaliteter og muligheder. Du skal bl.a. kende teknologien bag re-marketing og audiences. Derudover er kendskab til opbygningen også nødvendigt for at forstå, hvordan algoritmen fungerer. Jo bedre du kender Google AdWords, jo bedre vil du også kunne optimere dine kampagner og få maksimal effekt af din investering.

Sådan vil du kunne optimere dine Google AdWords-kampagner efter kurset
Efter kurset ved du, hvordan Google AdWords fungerer, og hvordan du skal optimere din konto og dine annoncer. Hvis du har lyst, er du velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer til os inden kurset. Dem vil tage udgangspunkt i  og diskutere i plenum med de andre kursister.

Du får desuden en masse inspiration til det videre arbejde og uvurderlig viden med hjem. Du får også præsentationer med henvisninger til videre læsestof, artikler samt inspiration og modeller til optimering af din Google AdWords-konto. Vi sparer ikke på materialet, og derfor har vi også sørget for, at der er henvisninger til de vigtigste kilder og artikler, som du selv kan repetere efter kurset.

Du får ligeledes en Google AdWords Quality Score-beregner med hjem. Den kan du bruge til at analysere nøgletal på dine konti.

Mød din underviser

Peter Hilling Balborg
Search Lead

 Peter er Seach Lead hos Quisma, hvor han rådgiver nogle af Danmarks største virksomheder til en effektiv SEM og AdWords strategi. Her arbejder han ud fra en databaseret tilgang, hvor fokus er at skabe et klogt set-up, der giver en positiv ROI


PROGRAMMET

08:30 Intro
Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere
09:00 Introduktion til Google AdWords
Introduktion til hvordan Google som søgemaskine fungerer. Vi tager et helikopter-perspektiv på vigtigheden af AdWords, og hvad man skal måle succes på. Vi undersøger struktur og opsætning af din konto.
09:30 Hvad søger din målgruppe efter?
Vi gennemgår metoder til at finde de søgeord, dit website bør ranke på. Vi giver en indføring i værktøjer til at finde data som volume, konkurrence, placeringer mv. på søgeord
10:30 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere?
Vi sætter os ind i formlen for Googles auktioner. Lær at købe mest effektivt med høje Quality Score. Inkluderer optimering af landingssider, CTR og annoncerelevans. Vi arbejder mod at opnå en Quality Score på 10.
11:30 Annonce-typer og deres anatomi
Gennemgang af  alle annonceformaterne og de dertilhørende extensions. Lær hvordan du udnytter annonceformater og extensions.
12:00 Frokostpause

12:45 Gode annoncetekster
Vi gennemgår de udleverede Best Practice-guidelines til annoncetekster, med gode og dårlige eksempler. Du lærer, hvordan du udarbejder og optimerer annoncer, der rammer brugeren korrekt i købsrejsen.
14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube
Vi gennemgår, hvorfor remarketing er vigtigt, og hvordan du sætter det op vha. Google Analytics
14:30 Rapportering, test og optimering
Vi viser, hvordan du arbejder med de vigtigste KPI’er  i Google Adwords, enten manuelt eller automatisk. Du lærer, hvordan du automatisk måler effekten af dine AdWords-annoncer ved opsætning af tracking.
15:30 Strategien, du vinder ROAS med
Vi viser dig den strategi, vi bruger på mange af vores kunder til at få de bedste resultater. Du får en konkret procedure at gå frem efter i din AdWords-optimering, så du opnår en strømlinet og stærk konto
16:15 Tak for i dag

BOOK DIN PLADS I DAG

Vi har kun plads til 8 på dette kursus, så reservér
din plads allerede i dag. Har du spørgsmål til vores kurser, kan du kontakte os her

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

08:30 Intro
Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere
09:00 Introduktion til Google AdWords
Introduktion til hvordan Google som søgemaskine fungerer. Vi tager et helikopter-perspektiv på vigtigheden af AdWords, og hvad man skal måle succes på. Vi undersøger struktur og opsætning af din konto.
09:30 Hvad søger din målgruppe efter?
Vi gennemgår metoder til at finde de søgeord, dit website bør ranke på. Vi giver en indføring i værktøjer til at finde data som volume, konkurrence, placeringer mv. på søgeord
10:30 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere?
Vi sætter os ind i formlen for Googles auktioner. Lær at købe mest effektivt med høje Quality Score. Inkluderer optimering af landingssider, CTR og annoncerelevans. Vi arbejder mod at opnå en Quality Score på 10.
11:30 Annonce-typer og deres anatomi
Gennemgang af  alle annonceformaterne og de dertilhørende extensions. Lær hvordan du udnytter annonceformater og extensions.
12:00 Frokostpause

12:45 Gode annoncetekster
Vi gennemgår de udleverede Best Practice-guidelines til annoncetekster, med gode og dårlige eksempler. Du lærer, hvordan du udarbejder og optimerer annoncer, der rammer brugeren korrekt i købsrejsen.
14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube
Vi gennemgår, hvorfor remarketing er vigtigt, og hvordan du sætter det op vha. Google Analytics
14:30 Rapportering, test og optimering
Vi viser, hvordan du arbejder med de vigtigste KPI’er  i Google Adwords, enten manuelt eller automatisk. Du lærer, hvordan du automatisk måler effekten af dine AdWords-annoncer ved opsætning af tracking.
15:30 Strategien, du vinder ROAS med
Vi viser dig den strategi, vi bruger på mange af vores kunder til at få de bedste resultater. Du får en konkret procedure at gå frem efter i din AdWords-optimering, så du opnår en strømlinet og stærk konto
16:15 Tak for i dag

BOOK DIN PLADS I DAG

Vi har kun plads til 8 på dette kursus, så reservér
din plads allerede i dag. Har du spørgsmål til vores kurser, kan du kontakte os her

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.


Vil du have et skræddersyet kursus?

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

Vil du have et skræddersyet kursus?

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

Detaljer

Dato:
22. november
Tidspunkt:
8:30 - 16:10
Pris:
3.450,00DKK

Sted

GroupM
Kristen Bernikowsgade 1, 3. sal
København K, 1105 Danmark

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk

Billetter

500 ledige Google Adwords Kursus 22/113.450,00 DKK
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Betalt Search er en af de mest effektive digitale kanaler til at skabe besøgende, leads og onlinesalg med en positiv ROI. Kernen i Paid Search er at byde på de rette søgeord med de rette budskaber - og til den rigtige pris. Tænker du strategisk og fornuftigt i denne proces, kan du sikre et stort afkast af din marketinginvestering.

Selvom det er hurtigt at sætte en Google AdWords-konto op, kan det efterfølgende arbejde og selve optimeringen være en svær og kompliceret affære. Derfor lærer du på dette kursus, hvordan du med forskellige principper får mere ud af din strategi.

På dette kursus lærer du:

 Hvordan algoritmerne bag Google AdWords fungerer, så du kan optimere dine bud, annoncer og søgeord - alt sammen med en forøget ROI som resultat

 Hvordan du opbygger den rette kontostruktur og skriver gode annoncer

 Hvordan du rapporterer, tester og optimerer dine annoncer

 Hvordan din konto bliver - og forbliver - en rentabel forretning

PRIS 3450,-

PROGRAM 08:30 Intro 09:00 Introduktion til Google Adwords 9:30 Hvad søger din målgruppe efter? 10:00 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere? 11.00 Annoncetyper og deres anatomi 12.00 Frokostpause 12:45 Gode annoncetekster 14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube 14:30 Rapportering, test og optimering 15:30 Strategien, du vinder ROAS med 16:10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]

Google Adwords kursus - giv dit bedste bud hver gang

Betalt Search er en af de mest effektive digitale kanaler til at skabe besøgende, leads og onlinesalg med en positiv ROI. Kernen i Paid Search er at byde på de rette søgeord med de rette budskaber - og til den rigtige pris. Tænker du strategisk og fornuftigt i denne proces, kan du sikre et stort afkast af din marketinginvestering.

Selvom det er hurtigt at sætte en Google AdWords-konto op, kan det efterfølgende arbejde og selve optimeringen være en svær og kompliceret affære. Derfor lærer du på dette kursus, hvordan du med forskellige principper får mere ud af din strategi.

På dette kursus lærer du:

 Hvordan algoritmerne bag Google AdWords fungerer, så du kan optimere dine bud, annoncer og søgeord - alt sammen med en forøget ROI som resultat

 Hvordan du opbygger den rette kontostruktur og skriver gode annoncer

 Hvordan du rapporterer, tester og optimerer dine annoncer

 Hvordan din konto bliver - og forbliver - en rentabel forretning

PRIS 3450,-

PROGRAM 08:30 Intro 09:00 Introduktion til Google Adwords 9:30 Hvad søger din målgruppe efter? 10:00 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere? 11.00 Annoncetyper og deres anatomi 12.00 Frokostpause 12:45 Gode annoncetekster 14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube 14:30 Rapportering, test og optimering 15:30 Strategien, du vinder ROAS med 16:10 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Icon_Block_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]

Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du som marketeer lære Google AdWords Styrken ved Google AdWords er, at du kan måle dine resultater indgående og præcist. Du kan bl.a. få nøjagtige tal på din ROI, hvis købsrejsen er kort, hvilket ofte er tilfældet i webshops. Er købsrejsen længere, kan du få performance-tal på blødere KPI’er. På den måde kan du bruge Google AdWords til at skabe synlighed via hele købsrejsen. Det er væsentligt at kende algoritmen bag betalt search - herunder hvordan Quality Score og AdRank udregnes, hvis din indsats på Google AdWords skal prioriteres korrekt. En tommelfingerregel er eksempelvis, at man kan skrue op for sit AdWords-budget, så længe afkastet er positivt, idet man tjener mere på enhver investeret krone. Som marketeer bør du derfor kende Google AdWords’ mange funktionaliteter og muligheder. Du skal bl.a. kende teknologien bag re-marketing og audiences. Derudover er kendskab til opbygningen også nødvendigt for at forstå, hvordan algoritmen fungerer. Jo bedre du kender Google AdWords, jo bedre vil du også kunne optimere dine kampagner og få maksimal effekt af din investering.  
Sådan vil du kunne optimere dine Google AdWords-kampagner efter kurset Efter kurset ved du, hvordan Google AdWords fungerer, og hvordan du skal optimere din konto og dine annoncer. Hvis du har lyst, er du velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer til os inden kurset. Dem vil tage udgangspunkt i  og diskutere i plenum med de andre kursister. Du får desuden en masse inspiration til det videre arbejde og uvurderlig viden med hjem. Du får også præsentationer med henvisninger til videre læsestof, artikler samt inspiration og modeller til optimering af din Google AdWords-konto. Vi sparer ikke på materialet, og derfor har vi også sørget for, at der er henvisninger til de vigtigste kilder og artikler, som du selv kan repetere efter kurset. Du får ligeledes en Google AdWords Quality Score-beregner med hjem. Den kan du bruge til at analysere nøgletal på dine konti.

Mød din underviser

Peter Hilling Balborg Search Lead

 Peter er Seach Lead hos Quisma, hvor han rådgiver nogle af Danmarks største virksomheder til en effektiv SEM og AdWords strategi. Her arbejder han ud fra en databaseret tilgang, hvor fokus er at skabe et klogt set-up, der giver en positiv ROI

Vil du vide lidt mere?

Derfor skal du som marketeer lære Google AdWords Styrken ved Google AdWords er, at du kan måle dine resultater indgående og præcist. Du kan bl.a. få nøjagtige tal på din ROI, hvis købsrejsen er kort, hvilket ofte er tilfældet i webshops. Er købsrejsen længere, kan du få performance-tal på blødere KPI’er. På den måde kan du bruge Google AdWords til at skabe synlighed via hele købsrejsen.

Det er væsentligt at kende algoritmen bag betalt search - herunder hvordan Quality Score og AdRank udregnes, hvis din indsats på Google AdWords skal prioriteres korrekt. En tommelfingerregel er eksempelvis, at man kan skrue op for sit AdWords-budget, så længe afkastet er positivt, idet man tjener mere på enhver investeret krone.

Som marketeer bør du derfor kende Google AdWords’ mange funktionaliteter og muligheder. Du skal bl.a. kende teknologien bag re-marketing og audiences. Derudover er kendskab til opbygningen også nødvendigt for at forstå, hvordan algoritmen fungerer. Jo bedre du kender Google AdWords, jo bedre vil du også kunne optimere dine kampagner og få maksimal effekt af din investering.

Sådan vil du kunne optimere dine Google AdWords-kampagner efter kurset Efter kurset ved du, hvordan Google AdWords fungerer, og hvordan du skal optimere din konto og dine annoncer. Hvis du har lyst, er du velkommen til at sende konkrete temaer eller udfordringer til os inden kurset. Dem vil tage udgangspunkt i  og diskutere i plenum med de andre kursister.

Du får desuden en masse inspiration til det videre arbejde og uvurderlig viden med hjem. Du får også præsentationer med henvisninger til videre læsestof, artikler samt inspiration og modeller til optimering af din Google AdWords-konto. Vi sparer ikke på materialet, og derfor har vi også sørget for, at der er henvisninger til de vigtigste kilder og artikler, som du selv kan repetere efter kurset.

Du får ligeledes en Google AdWords Quality Score-beregner med hjem. Den kan du bruge til at analysere nøgletal på dine konti.

Mød din underviser

Peter Hilling Balborg Search Lead

 Peter er Seach Lead hos Quisma, hvor han rådgiver nogle af Danmarks største virksomheder til en effektiv SEM og AdWords strategi. Her arbejder han ud fra en databaseret tilgang, hvor fokus er at skabe et klogt set-up, der giver en positiv ROI

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

08:30 Intro
Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere
09:00 Introduktion til Google AdWords
Introduktion til hvordan Google som søgemaskine fungerer. Vi tager et helikopter-perspektiv på vigtigheden af AdWords, og hvad man skal måle succes på. Vi undersøger struktur og opsætning af din konto.
09:30 Hvad søger din målgruppe efter?
Vi gennemgår metoder til at finde de søgeord, dit website bør ranke på. Vi giver en indføring i værktøjer til at finde data som volume, konkurrence, placeringer mv. på søgeord
10:30 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere?
Vi sætter os ind i formlen for Googles auktioner. Lær at købe mest effektivt med høje Quality Score. Inkluderer optimering af landingssider, CTR og annoncerelevans. Vi arbejder mod at opnå en Quality Score på 10.
11:30 Annonce-typer og deres anatomi
Gennemgang af  alle annonceformaterne og de dertilhørende extensions. Lær hvordan du udnytter annonceformater og extensions.
12:00 Frokostpause

12:45 Gode annoncetekster
Vi gennemgår de udleverede Best Practice-guidelines til annoncetekster, med gode og dårlige eksempler. Du lærer, hvordan du udarbejder og optimerer annoncer, der rammer brugeren korrekt i købsrejsen.
14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube
Vi gennemgår, hvorfor remarketing er vigtigt, og hvordan du sætter det op vha. Google Analytics
14:30 Rapportering, test og optimering
Vi viser, hvordan du arbejder med de vigtigste KPI’er  i Google Adwords, enten manuelt eller automatisk. Du lærer, hvordan du automatisk måler effekten af dine AdWords-annoncer ved opsætning af tracking.
15:30 Strategien, du vinder ROAS med
Vi viser dig den strategi, vi bruger på mange af vores kunder til at få de bedste resultater. Du får en konkret procedure at gå frem efter i din AdWords-optimering, så du opnår en strømlinet og stærk konto
16:15 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi har kun plads til 8 på dette kursus, så reservér din plads allerede i dag. Har du spørgsmål til vores kurser, kan du kontakte os her

[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

08:30 Intro Introduktion til dagen, programmet samt deltagere og undervisere 09:00 Introduktion til Google AdWords Introduktion til hvordan Google som søgemaskine fungerer. Vi tager et helikopter-perspektiv på vigtigheden af AdWords, og hvad man skal måle succes på. Vi undersøger struktur og opsætning af din konto. 09:30 Hvad søger din målgruppe efter? Vi gennemgår metoder til at finde de søgeord, dit website bør ranke på. Vi giver en indføring i værktøjer til at finde data som volume, konkurrence, placeringer mv. på søgeord 10:30 Hvordan fungerer auktionen og hvad kan jeg optimere? Vi sætter os ind i formlen for Googles auktioner. Lær at købe mest effektivt med høje Quality Score. Inkluderer optimering af landingssider, CTR og annoncerelevans. Vi arbejder mod at opnå en Quality Score på 10. 11:30 Annonce-typer og deres anatomi Gennemgang af  alle annonceformaterne og de dertilhørende extensions. Lær hvordan du udnytter annonceformater og extensions. 12:00 Frokostpause

12:45 Gode annoncetekster Vi gennemgår de udleverede Best Practice-guidelines til annoncetekster, med gode og dårlige eksempler. Du lærer, hvordan du udarbejder og optimerer annoncer, der rammer brugeren korrekt i købsrejsen. 14:00 Remarketing på søgenetværket og på Youtube Vi gennemgår, hvorfor remarketing er vigtigt, og hvordan du sætter det op vha. Google Analytics 14:30 Rapportering, test og optimering Vi viser, hvordan du arbejder med de vigtigste KPI’er  i Google Adwords, enten manuelt eller automatisk. Du lærer, hvordan du automatisk måler effekten af dine AdWords-annoncer ved opsætning af tracking. 15:30 Strategien, du vinder ROAS med Vi viser dig den strategi, vi bruger på mange af vores kunder til at få de bedste resultater. Du får en konkret procedure at gå frem efter i din AdWords-optimering, så du opnår en strømlinet og stærk konto 16:15 Tak for i dag

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi har kun plads til 8 på dette kursus, så reservér din plads allerede i dag. Har du spørgsmål til vores kurser, kan du kontakte os her

[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Button_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Vi laver også skræddersyede kurser i digital markedsføring, hvor du kan sammensætte dit helt eget forløb. Sammen laver vi et kursus, der er tilpasset efter jeres ønsker. Vi tager både ud til virksomheder, ligesom vi også lægger lokaler til hos os.

[siteorigin_widget class="OffTheShelf_CTA_Box_Widget"][/siteorigin_widget]

Udfyld venligst alle krævede felter