Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

Q:Session #10 – Få mere ud af din digitale strategi med attribuering

31. maj / 8:30 - 10:00

0.00DKK

Morgeninspiration: Få mere ud af din digitale strategi med attribuering

Tror du stadig på, at al værdi skal tildeles det sidste klik før en konvertering? Så skal du komme til Q:Session #10 onsdag den 31/5. Her sætter vi fokus på attribuering, og hvordan du får mere ud af din digitale strategi. Vi får besøg af to inspirerende oplægsholdere, der vil fortælle, hvordan vi med attribuering kan effektivisere vores digitale strategi og skabe det optimale marketing-mix.

Book plads til oplægget

Free – Bestil

Hvad er attribuering?

Attribuering handler om at tildele kanaler værdi for den rolle, de spiller i en konvertering. I dag bliver størstedelen af alle konverteringer målt på last-click. Det betyder, at hele værdien af en konvertering tildeles den sidst anvendte kanal før købet. Ved hjælp af attribuerings-modeller kan du tracke og forstå købsrejsen på tværs af kanaler til konvertering. Det giver dig overblik over, hvilke kanaler der tidligere i købsrejsen bidrager til den endelige konvertering. 

Hvorfor bruge attribuering?

En købsrejse er for de fleste forbrugere ofte langt mere kompleks, end hvad vi kan se ud fra det sidste klik før en konvertering. Derfor er det vigtigt at forstå forbrugerens vej til en konvertering. Ved at forstå attribueringen på tværs af kanaler, kampagner og sider kan du allokere værdi til de enkelte trin i købsrejsen. På den måde kan du optimere og værdisætte dine KPI’er. Attribuering giver dig mulighed for at skabe bedre investeringer og skabe det mest effektive marketing-mix.

Du får:

Masser af indspark og inspiration samt seminarets præsentation

Mulighed for at diskutere konkrete udfordringer

Kaffe & croissant

Mød oplægsholderen  
Kristian Toft

Mød oplægsholderen  
Benjamin Jensen

Managing Director 

Kristian er Managing Director for Data Intelligence og har mange års erfaring med attribuering, salgsmodelleringer og måling af mediekanalernes betydning for salg.

AdTech-konsulent 

Benjamin er AdTech-konsulent hos GroupM og har mange års erfaring med online marketing og attribuering. Han er specialist i Tag Management og Google Analytics.

Programmet for dagen

 8:30 Velkommen

8:45 Resultater fra 10 års studier - hvordan optimerer vi vores digitale strategi med attribuering?

9:00 Attribuering i Google Analytics

9:30 Sådan værdisætter du dine digitale KPI’er med attribuering

9:45 Q&A og netværk

*Ved tilmelding tilmelder du dig samtidig Quisma's nyhedsbrev

Book din plads i dag

Vi har et begrænset antal pladser til dette gratis seminar, så du bør allerede reservere din plads i dag. Hvis du har spørgsmål til seminaret kan du kontakte os her.

Book plads til oplægget

Free – Bestil

Detaljer

Dato:
31. maj
Tidspunkt:
8:30 - 10:00
Pris:
0.00DKK

Sted

GroupM
Kristen Bernikowsgade 1, 4
København K, 1105 Danmark

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk

Billetter

11 Pladser tilbage Q:Session #10