Kurser og events


Gå på opdagelse i vores kalender og udforsk alle vores kurser, events
og morgenseminarer
om digital marketing

Viden og værktøjer, som gør dig klogere på digital marketing og strategi

Oplægsholdere og undervisere som er specialister inden for deres felt

På alle kurser tager vi udgangspunkt i dit niveau og din forretning

Kursusforløb i digital marketing

Deltag på et komplet growth hacking kursusforløb

Læs mere og tilmeld kursusforløb

Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Q:Session #27 København – E-commerce

10. oktober / 8:30 - 10:30

Gratis

Book din plads

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Morgeninspiration: Growth hack din e-commerce

It's a Google Meet Up!

Det går godt for den danske e-handel, og det fejrer vi med en eksklusiv Q:Session i samarbejde med Google - i deres lokaler i København.

Kom med til denne Q:Session, hvor vi (sammen med Google) vil gennemgår et overordnet framework for, hvordan man arbejder intelligent med sin e-commerce forretning. Vi gennemgår et optimalt ecommerce setup med købsrejse, kanaler og kampagner som grundlag, hvorefter Google vil supplere med deres ekspertise inden for automation og attribution.

NB: Sidste gang vi afholdte Q:Session hos Google blev billetterne revet væk, så skynd dig at booke allerede i dag. Der er 100 pladser, og det er først til mølle.

Kom med til Q:Session og lær:

  • Hvordan du sammensætter et intelligent e-commerce setup
  • Hvordan Bodylab fik succes med deres e-commerce, og hvordan du kan opnå det samme
  • Hvordan komplekse kunderejser udfordrer measurement og attribution
  • Hvordan teknologi bruges til at automatisere e-commerce marketing

Til denne Q:Session får du

Masser af indspark og inspiration samt seminarets pru00e6sentation

Mulighed for at diskutere konkrete udfordringer

Kaffe & croissant

Det bedste e-commerce framework

Der ligger mange overvejelser bag et velfungerende, automatiseret og profitabelt e-commerce setup. Quismas digitale strateg, Mark Allerup, vil gennemgå best pratice i forhold til, hvordan man sammensætter et optimalt e-commerce setup og giver et indblik i hvordan man tænker overordnet strategi. Han vil fortælle om, hvordan købsrejser skal tænkes i forhold til den overordnede strategi, samt hvilke kanaler der bør indgå i et e-commerce setup.

Derefter vil head of e-commerce hos Bodylab, Kristian Deiborg, fortælle, hvordan Bodylab har fået succes med deres e-commerce forretning. Herunder hvilke kanaler, kampagner, strategier, budskaber og købsrejser de arbejder med. Han vil hermed give indsigt i, hvad der virker, og hvad der ikke virker i et e-commerce setup.

Attribution og automation

Efter den første del af oplægget hvor Quisma og Bodylab har været på scenen, tager Google ordet. Tanja Winterberg sidder til dagligt som Omnichannel & Attribution Lead, og Martin Collignon er automation specialist.

Tanja vil give et indblik i, hvordan komplekse købsrejser kan påvirke measurement, herunder cross-device, intra-channel og multichannel, samt hvordan Googles attribution suite kan løse measurement udfordinger. Take-away fra dette indblik vil være forståelsen af, at last click ikke fordrer morgendagens kloge e-commerce forretning. Martin vil belyse, hvordan automation for øjeblikket revolutionerer eksempelvis Ads konti, hvorfor DoubleClick, Scripts og algoritmer bør integreres i enhver succesfuld e-commerce Ads konto.

Det bliver konkret, handson og oplysende, og du vil ikke gå glip af Googles vise ord.

Program:

8.30  Strategi og framework for et ecommerce setup

9.00  Bodylab fortæller om deres brug af kanaler og platforme

9:15  Attribution: Komplekse købsrejser og measurement

9:45  Automation og e-commerce: feeds, algoritmer og bid management

10:15 Spørgsmål og netværk


 

Mød oplægsholderne:

Mark Allerup | Digital Strateg

Mark er digital strateg hos Quisma og har mange års erfaring med digital marketing. Hver dag arbejder Mark tæt sammen med Quismas kunder og specialister, hvor han har fokus
på den digitale strategi og performance.

Tanja Winterberg | Omnichannel & Attribution Lead Google

Tanja sidder som Omnichannel og Attribution lead i Google i København. Hun har været ved Google over otte år, og kommer med en kæmpe viden. Hun vil bl.a. fortælle om de mere komplekse købsrejser, samt introcere os til attribution.

Martin Collignon | Automation Specialist Google

Martin sidder til dagligt som en af de mange specialister ved Google. Her hjælper han bl.a. virksomheder med deres mere advancerede online marketing igennem Google.

 

 

Book din plads i dag

Vi har et begrænset antal pladser til dette gratis morgenmøde - så book din plads i dag.
Hvis du har spørgsmål til Q:Session, kan du kontakte os her.

Book din plads i dag

Detaljer

Dato:
10. oktober
Tidspunkt:
8:30 - 10:30
Pris:
Gratis

Sted

Google
Sankt Petri Passage 5
København K, 1165
+ Google Map

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk