Kurser og events


Gå på opdagelse i vores kalender og udforsk alle vores kurser, events
og morgenseminarer
om digital marketing

Viden og værktøjer, som gør dig klogere på digital marketing og strategi

Oplægsholdere og undervisere som er specialister inden for deres felt

På alle kurser tager vi udgangspunkt i dit niveau og din forretning

Kursusforløb i digital marketing

Deltag på et komplet growth hacking kursusforløb

Læs mere og tilmeld kursusforløb

Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

Q:Session #28 Aarhus – Personalisér din bannerannoncering

29. november / 14:30 - 16:00

Gratis

BOOK DIN PLADS
MED DET SAMME

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Meet-up: Personalisér dine bannere og opnå bedre ROI

Bruger du budget på bannerannoncering som ikke giver dig den ønskede effekt?
Til denne Q:Session bliver du klogere på, hvordan du, igennem målrettet dynamisk annoncering, kan skabe personaliseret indhold til din målgruppe og stå stærkere i forhold til dine konkurrenter.

        "97% af alle reklamer har ikke personaliseret indholdet til det enkelte segment"

Det er din udfordring at skille dig ud, så du ikke havner som en del af de 97%, der ikke udnytter personaliseringspotentialet.
1/3 af danskerne synes i dag, at reklamer irriterer mere end de gavner, og en af årsagerne til dette er den manglende personalisering af indholdet. En af de vigtigste faktorer hos nutidens forbrugere er nemlig det personlige indhold, som er værdiskabende og relevant. Igennem dynamisk banner annoncering kan du tilrettelægge dine annoncer efter vejr, sæson, tidspunkt, interesser, geografi o.lign., så du kan eksponere banneret for din målgruppe lige der, hvor det giver allermest mening. Banneret vil altså hele tiden ændre sig alt efter, hvilken bruger der ser det.

Hvis du vil have mest ud af din bannerannoncering, skal du kunne ramme din målgruppe på det helt rigtige tidspunkt med det helt rigtige indhold. Derfor er dynamisk bannerannoncering en væsentlig disciplin, som du bør indtænke i din digitale markedsføring.

Kom med til Q:Session og lær:

  • Hvad dynamisk bannerannoncering er, og hvorfor det er vigtigt for din virksomhed
  • Hvordan du strategisk kan tilpasse dine bannere til brugerens købsrejse
  • Hvilke datapunkter du skal anvende, når du skal arbejde med dynamisk bannerannoncering 
  • Hvordan du designer bannere, der virker. Vi giver dig vores bedste design-guidelines 

DATO OG TID
Torsdag d. 29. november 2018
Kl. 14.30 - 16.00

STED
Europaplads 2

8000 Aarhus C 
3. sal 

PROGRAM
14.30 Introduktion - hvad er DCO?
15.00 Hvad skal du tage højde for, når du bygger et dynamisk setup
15:15  Brugerrejsen, og hvordan du bruger den optimalt i din annoncering
15.30 Hvilke datapunkter kan du anvende + cases
15:45 Sådan designer du de bedste bannere

Vil du vide lidt mere?

Dynamisk bannerannoncering - hvad er nu det?

Dynamisk bannerannoncering - også kaldet Dynamic Creative Optimization (DCO) - er bannere som er baseret på data der tager udgangspunkt i tid, sted, brugerens interesser, demografi o.lign. og som altid tager udgangspunkt i, hvor brugeren er i købsrejsen. Ved at arbejde med DCO kan du på kreativ og intelligent vis, tage højde for denne data, og levere budskaber, som er skræddersyet til din målgruppe. Du øger altså din chance for, at dine annoncer bliver vist, for de rigtige brugere. Når du rammer den rigtige målgruppe, med det rette indhold på det rette tidspunkt i deres købsrejse, øger du dine chancer markant for en egentlig konvertering.

C som i kreativ 

Når man arbejder med udviklingen af dynamiske banner, har selve designet af bannerne ligeledes betydning for effekten. Derfor har vi sørget for at den kreative del af DCO får en væsentlig rolle til denne Q:Session. Derfor har vi inviteret Toke Krebs Eskildsen, som er grafisk designer og creative ved Mediacom Beyond Advertising til at dele ud af sine bedste design guidelines, når det kommer til dynamiske bannere. Du kommer til at gå herfra med kendskab til både templates og feeds, og ikke mindst hvad det indebærer at udarbejde kreativt indhold til online bannere.

 

Program

14.30 Introduktion - hvad er DCO?

15.00 Hvad skal du tage højde for, når du bygger et dynamisk setup

15:15 Brugerrejsen, og hvordan du bruger den optimalt i din annoncering

15.30 Hvilke datapunkter kan du anvende + cases

15:45 Sådan designer du de bedste bannere

 


 

            Mød oplægsholderen:

Laura Niewald | Head of Creatives & Logic

Laura er Head of Creatives and Logic i Quisma. Til dagligt er hun maskinen bag vores DCO team, der laver dynamiske bannere for nogle af Danmarks største brands.

BOOK DIN PLADS
MED DET SAMME

Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides.
Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Detaljer

Dato:
29. november
Tidspunkt:
14:30 - 16:00
Pris:
Gratis

Sted

Quisma Aarhus
Europaplads 2, 3. sal
Aarhus C, 8000
+ Google Map

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk

Billetter

484 ledige Q:Session #28 - aarhus0,00 DKK
[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget]

BOOK DIN PLADS MED DET SAMME

[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides. Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Headline_Widget"][/siteorigin_widget]

Bruger du budget på bannerannoncering som ikke giver dig den ønskede effekt?
Til denne Q:Session bliver du klogere på, hvordan du, igennem målrettet dynamisk annoncering, kan skabe personaliseret indhold til din målgruppe og stå stærkere i forhold til dine konkurrenter.

        "97% af alle reklamer har ikke personaliseret indholdet til det enkelte segment"

Det er din udfordring at skille dig ud, så du ikke havner som en del af de 97%, der ikke udnytter personaliseringspotentialet.
1/3 af danskerne synes i dag, at reklamer irriterer mere end de gavner, og en af årsagerne til dette er den manglende personalisering af indholdet. En af de vigtigste faktorer hos nutidens forbrugere er nemlig det personlige indhold, som er værdiskabende og relevant. Igennem dynamisk banner annoncering kan du tilrettelægge dine annoncer efter vejr, sæson, tidspunkt, interesser, geografi o.lign., så du kan eksponere banneret for din målgruppe lige der, hvor det giver allermest mening. Banneret vil altså hele tiden ændre sig alt efter, hvilken bruger der ser det.

Hvis du vil have mest ud af din bannerannoncering, skal du kunne ramme din målgruppe på det helt rigtige tidspunkt med det helt rigtige indhold. Derfor er dynamisk bannerannoncering en væsentlig disciplin, som du bør indtænke i din digitale markedsføring.

Kom med til Q:Session og lær:

  • Hvad dynamisk bannerannoncering er, og hvorfor det er vigtigt for din virksomhed
  • Hvordan du strategisk kan tilpasse dine bannere til brugerens købsrejse
  • Hvilke datapunkter du skal anvende, når du skal arbejde med dynamisk bannerannoncering 
  • Hvordan du designer bannere, der virker. Vi giver dig vores bedste design-guidelines 

DATO OG TID Torsdag d. 29. november 2018 Kl. 14.30 - 16.00

STED Europaplads 2 8000 Aarhus C  3. sal 

PROGRAM 14.30 Introduktion - hvad er DCO? 15.00 Hvad skal du tage højde for, når du bygger et dynamisk setup 15:15  Brugerrejsen, og hvordan du bruger den optimalt i din annoncering 15.30 Hvilke datapunkter kan du anvende + cases 15:45 Sådan designer du de bedste bannere

Vil du vide lidt mere?

Dynamisk bannerannoncering - hvad er nu det?

Dynamisk bannerannoncering - også kaldet Dynamic Creative Optimization (DCO) - er bannere som er baseret på data der tager udgangspunkt i tid, sted, brugerens interesser, demografi o.lign. og som altid tager udgangspunkt i, hvor brugeren er i købsrejsen. Ved at arbejde med DCO kan du på kreativ og intelligent vis, tage højde for denne data, og levere budskaber, som er skræddersyet til din målgruppe. Du øger altså din chance for, at dine annoncer bliver vist, for de rigtige brugere. Når du rammer den rigtige målgruppe, med det rette indhold på det rette tidspunkt i deres købsrejse, øger du dine chancer markant for en egentlig konvertering.

C som i kreativ 

Når man arbejder med udviklingen af dynamiske banner, har selve designet af bannerne ligeledes betydning for effekten. Derfor har vi sørget for at den kreative del af DCO får en væsentlig rolle til denne Q:Session. Derfor har vi inviteret Toke Krebs Eskildsen, som er grafisk designer og creative ved Mediacom Beyond Advertising til at dele ud af sine bedste design guidelines, når det kommer til dynamiske bannere. Du kommer til at gå herfra med kendskab til både templates og feeds, og ikke mindst hvad det indebærer at udarbejde kreativt indhold til online bannere.

 

Program

14.30 Introduktion - hvad er DCO?

15.00 Hvad skal du tage højde for, når du bygger et dynamisk setup

15:15 Brugerrejsen, og hvordan du bruger den optimalt i din annoncering

15.30 Hvilke datapunkter kan du anvende + cases

15:45 Sådan designer du de bedste bannere

 

[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Video_Widget"][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class="OffTheShelf_Divider_Widget"][/siteorigin_widget]
 

            Mød oplægsholderen:

[siteorigin_widget class="SiteOrigin_Widget_Image_Widget"][/siteorigin_widget]

Laura Niewald | Head of Creatives & Logic

Laura er Head of Creatives and Logic i Quisma. Til dagligt er hun maskinen bag vores DCO team, der laver dynamiske bannere for nogle af Danmarks største brands.

BOOK DIN PLADS
MED DET SAMME

[siteorigin_widget class="EDD_Product_Details_Widget"][/siteorigin_widget]
Du tilmelder dig samtidig vores e-mailliste og vil modtage e-mails med nyheder og guides.
Se vores betingelser og privatlivspolitik på www.quisma.dk/betingelser.

Udfyld venligst alle krævede felter