Indlæser Begivenheder

« All Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Q:Session #8 – Få positiv ROI på din video- og bannerannoncering

30. marts / 8:30 - 10:00

0.00DKK
Banner annoncering, display annoncer, bedre ROI, programmatic, gratis morgenseminar, gratis kursus, B2B kursus

Seminar: Bliv bedre til, og klogere på, programmatic video- og bannerannoncering

Ser du ikke den store effekt af dine video- og bannerannoncer? Køber du bredt ind uden at tage højde for målgruppen, tid, sted eller vejr? Køber du ind med simpel retargeting, selvom dine kunder allerede har købt din vare? I så fald skal du komme til Quisma's morgenseminar torsdag d. 30/3, hvor du vil blive inspireret og udfordret på at skabe fantastisk ROI på din bannerannoncering.

Hvad er programmatic video- og bannerannoncering?

Programmatic har redefineret den måde, vi køber displayannoncer på i dag. Programmatic Buying giver dig nu mulighed for at arbejde med dit medieindkøb baseret på specifikke målgrupper og indsigter, som direkte kan overføres til eksekvering af kampagner bla. via første parts data, retargeting og kunstig intelligens.

Hvorfor programmatic annoncering?

Det er nu muligt at bruge store mængder data til at vise potentielle kunder annoncer, der er relevante for dem. Hvor relevant annoncen er, baseres på kundens onlineadfærd og kundeprofil.

Programmatic annoncering har aldrig været så relevant, som den er i dag. Med ad blockers og misforstået kundeadfærd har det aldrig været vigtigere med det rette budskab på det rette tidspunkt. Enhver mulighed for at engagere sig med kunderne skal udnyttes – og det kan programmatic video- og bannerannoncering hjælpe dig med.

Du får:

Kaffe & croissant

Gode muligheder for at diskutere konkrete udfordringer

Masser af indspark og inspiration samt seminarets præsentation

Mød oplægsholderen  
Per Bang Jensen

Managing Director of Xaxis

Master i Økonomi og Marketing (Cand.Merc). Leder af verdens største programmatic medie og teknologiplatform på det danske marked.

 Mød oplægsholderen  

Kristijan Due Brødreskift

Audience Director of GroupM

Master i Marketing, statistik og kundeadfærd (Cand.merc.EMF). Er ansvarlig for udviklingen af data, målgrupper, segmentering og standarder i video- og bannerannoncering på tværs af gruppen.

Programmet

8:30 Kaffe & croissant

8:35 Velkommen

8:45 Best practice banner- og videoannoncering 

9:15 De rigtige budskaber i købsrejsen

9:30 Hvordan vælger og målretter du de rigtige målgrupper

9:45 Q&A, afrunding og networking  

*Ved tilmelding tilmelder du dig samtidigt Quisma's nyhedsbrev

Detaljer

Dato:
30. marts
Tidspunkt:
8:30 - 10:00
Pris:
0.00DKK

Sted

GroupM
Kristen Bernikowsgade 1, 4
København K, 1105 Danmark

Arrangør

Quisma
Hjemmeside:
quisma.dk