GROWTH HACKING

KURSUSFORLØB

Er vores digitale marketing kursusforløb noget for dig?

Dette growth hacking kursusforløb er for dig, som vil give dine digitale marketing kompetencer et løft og få hands on erfaring med marketing branchens mest eftertragtede værktøjer og strategier (såsom Paid Social, Google Analytics, Google Ads og søgemaskineoptimering).

Forløbet er målrettet dig, som enten selv arbejder med, eller får hjælp til, eksempelvis annoncering på sociale medier, SEO, SEM, Content Marketing eller konverteringsoptimering. Du kan eksempelvis være selvstændig, marketing koordinator, e-commerce manager eller specialist med ønske om at brede dine kompetencer ud.

Du får en udførlig indsigt i, hvordan growth hacking kan skabe optimal performance og vækst samt unik mulighed for at spare med nogle af landets dygtigste specialister i digital marketing. Du kan se frem til at få et indblik i de nyeste (og mest uundværlige) trends, der kan skabe solid performance for alle B2B og B2C virksomheder.

7 heldagskurser og 2 Growth Hacking workshops med dedikerede specialister med mange års erfaring i performance marketing

 

Hands-on arbejde i platforme og værktøjer inden for digital markedsføring, som sikrer at du kan eksekvere kampagner, budstrategier og digitale projekter efterfølgende

Komplet kursusforløb i digital marketing med teori og praktisk træning som gør dig i stand til at navigere marketing landskabet på egen hånd

Hvorfor skal du deltage?

Du har nu muligheden for at blive en del af den famøse growth hacking trend, som alle taler om. De muligheder, de digitale platforme skaber, er konstant under udvikling, og forbrugernes adfærd ændrer sig hele tiden i takt med at automation, algoritmer og machinelearning overtager dele af marketing eksekveringen.

Ved gennemførelse af dette growth hacking forløb sikrer du, at du er på forkant med udviklingen og er klar til at skabe mærkbar performance og vækst i en hvilken som helst virksomhed. Du bliver blandt andet bedre til at skabe relevant og kreativt indhold, indkøbe på digitale marketing platforme, at afkode data og opsætte KPI'er og målepunkter for dine kampagner.

Vores eksperter har mange års erfaring med deres respektive specialistområde, og du får her chanchen for at få en bid af alt det, de ved. Hvad enten du har din egen virksomhed, der kunne bruge et løft, eller er på udkig efter et job i den hurtigt voksende marketing branche, er de redskaber, vi kan give dig, uundværlige.

GROWTH HACKING KURSUS PAKKE

19.500,-

Værdi: 30.000,-

7 heldags kurser: indføring i relevante marketing discipliner

2 Growht Hack workshops (1/2-dags): Introduktion til hvordan du kickstarter din Growth marketing

Udlevering af materiale inden for hver disciplin i form af e-bøger, excel templates og præsentationer

Fuld forplejning alle dage (morgenmad, frokost og snacks)

 Et nyt netværk af digitale marketing entutiaster du kan spare med

Du lærer:

  • At lægge en digital strategi
  • Arbejde med kunderejser
  • Forstå din målgruppe
  • Annonceopsætning i Facebook annonceadministrator
  • Konverteringsoptimere dit website
  • Købe ind i medieplatforme og lave budstrategier
  • Intelligent Dataindsamling og webanalyse
  • Display og retargeting
  • Email marketing og automation
  • Digital copywriting
  • Content marketing
  • Kampagneplanlægning i Google Ads
  • Søgemaskineoptimering
  • ... og meget mere.

Det praktiske

Kurser:
Vi har samlet 7 kurser, der danner grundlaget for en opkvalificering i digital marketing. Kurserne er 1-dagskurser og er inklusiv forplejning. Du lærer at tænke både strategi og eksekvering.
Workshops:
2 halve dage med fuldt fokus på Growth Hacking. Du vil her blive ekspert i at skabe vækst og have det rigtige mindset i en digital verden.
Pensum:
Du får udleveret en pensumoverigt, og vi giver derudover adgang til platformen Golearn, som en del af forløbet.
Varighed:
Kursusforløbet forløber fra januar 2019, hver onsdag fra d. 30. januar til d. 3. april (med undtagelse af uge 7).

Hvor: 
Alle kurser og workshops afholdes på vores kontorer:
Kristen Bernikows Gade 1, 3. sal
1105 København K


Hvad kommer du igennem

Kursusforløbet består af i alt syv kurser og 2 workshops. Her kommer du igennem hele paletten inden for performance marketing. Det giver dig en lang række af digitale marketing redskaber, som du kan anvende til at skabe solid performance i din virksomhed. Forløbet strækker sig over 9 uger og er opbygget af syv heldags kurser samt 2 halve dage, hvor der er fuld fokus på Growth Marketing som disciplin. Disse to Growth Hacking dage afholdes før og efter de syv kurser, og fungerer som både en introduktion inden forløbets start, samt en afslutning og opsamling når forløbet når sin ende.
Kurserne tager udgangspunkt i de virksomheder, deltagerne repræsenterer, og indholdet målrettes hver enkelt deltagers behov, så alle får konkret og brugbar viden med hjem.

PROGRAMMET

INTRO

½ dags Growth Hacking fokus

Vi kickstarter hele forløbet med en workshops, som skal sætte rammen for det growth hacking mindset, der er en nødvendig grundsten i de kommende kurser. Growth hacking handler på mange måder om at have den rette indstilling, og vi sætter fokus på, hvordan du skalerer en digital strategi og skaber vækst.

DATO:
30. januar 2019

UNDERVISER:
Mark Allerup


MODUL 1 

Digital strategi

Få en solid indføring i, hvordan du sammensætter et digitalt marketing setup og eksekverer på tværs af indhold, kanaler, automation flows og værktøjer. Du får en forståelse for, hvordan du skaber leads og salg, igennem konkret eksekvering og brug af værktøjer.

Værktøjer: Facebook annonceadministrator, Mailchimp, Hubspot, Zapier, Google Analytics.

DATO:
6. februar 2019

UNDERVISER:
Mark Allerup


MODUL 2 

Google Analytics

På dette kursus får du en dyb indsigt i de værktøjer der professionelt arbejdes med, når der skal skabes kampagner, rettet budskaber og lægges budgetter. Du lærer også hvordan du går datadrevet til værks i din markedsføring, samt hvordan du tracker dit website, indsamler data og identificerer de aktiviteter der skaber mest vækst.
Værktøjer: Google Analytics, Google Tag Manager

DATO:
20. februar 2019

UNDERVISER:
Nicolai Høg


MODUL 3

SEO

Her bliver du rustet til at arbejde med søgemaskineoptimering, og hvordan du bedst optimerer din website, så du skaber de stærkeste leads. Du lærer bl.a. om brugeradfærd, indhold, teknik og autoritet. Du får også konkrete svar på alle praktiske spørgsmål i forhold til konkret eksekvering.
Værktøjer: Accuranker, Searchmetrics, Ahrefs, Deepcrawl, Sitebulb

DATO:
27. februar 2019

UNDERVISER:
Alex Kierrumgaard


MODUL 4

Content Marketing

Du lærer her, hvordan du lægger den bedste strategi for din Content Marketing, som supporter din markedsføring overfor dine potentielle kunder. Med det øger du trafikken på dit website og styrker dit brands troværdighed. Du går fra kurset og med en klar forståelse af, hvordan man laver en Content Marketing kampagne fra A-Z.
Værktøjer: Search Metrics, Answer the Public, Google Keyword Planner 4320

DATO:
6.marts 2019

UNDERVISER:
Alex Kierrumgaard


MODUL 5

Konverteringsoptimering

Også kaldet CRO. Her lærer du hvordan du skaber den bedste brugeroplevelse og øger din performance, samt hvordan du motiverer din målgruppe og skaber flere konverteringer. Hands on forståelse af kerneområderne: CRO, SEO, virkemidler og kommunikation.
Værktøjer: Google Analytics, Hotjar, Optimizely, VWO

DATO:
13. marts 2019

UNDERVISER:
Nicolai Høg


MODUL 6 

Google Ads

På dette kursus får du en solid indføring i Google Ads, og hvordan betalt Search fungerer i praksis. Du lærer at eksekvere, teste og optimere dine annoncer, samt byde på de rette søgeord. Lær også at opbygge den optimale kontostruktur med de mest profitable annoncer.
Værktøjer: Google Ads, Google Ad Manager

DATO:
20. marts 2019

UNDERVISER:
Peter Halling Hilborg


MODUL 7 

Paid Social

På dette kursus lærer du at lægge den rette kampagne- og budstrategi, samt finde de rigtige segmenter og ikke mindst de rette budskaber, for at opnå flest konverteringer. Du vil også blive undervist i tracking og testing af dine kampagner. Vi kommer også omkring de forskellige kreativer du kan benytte dig af på sociale medier.

Værktøjer: Facebook Business Manager, Google Analytics

DATO:
27. marts 2019

UNDERVISER:
Louise Boisen


OUTRO

½ dags Growth Hacking fokus

Vi afslutter forløbet med at lægge en plan for, hvordan growth hacking og dine nye kompetencer kan sikre performance i netop din virksomhed. Vi binder alle kanaler, strategier og platforme sammen og gennemgår, hvordan et intelligent performance marketing setup kan se ud med afsæt i de netop gennemførte kurser.

DATO:
3. april 2019

UNDERVISER:
Mark Allerup

Mød dine undervisere

Kursusunderviser

Alex Kierrumgaard

Senior SEO & Content Marketing Specialist

Mark Allerup

Digital Strategist

Louise Boisen

Paid Social specialist

Peter Halling Hilborg

Search Lead

Nicolai Høg

Head of CRO & Webanalytics


 Reservér din plads