Digital Marketing Uddannelse » 6 kurser + 6 workshops i efteråret 2018

Er du selvstændig? Marketing Koordinator? e-commerce Manager? eller måske Specialist?

Få 6 hands-on kurser og 6 arbejds-workshops i digitale marketingdiscipliner i én pakke

6 heldagskurser og 6 workshops af dedikerede specialister med mange års erfaring

Hands-on arbejde i platformene og værktøjerne inden for digital markedsføring

Komplet kursusforløb i digital marketing med masser af inspiration, øvelser og materiale

Fuldt Kursusforløb
6 kurser + 6 workshops = 66 timer
19.500 ,-
20 % rabat på nr. 2 og efterfølgende tilmeldinger

6 kurser (1-dags): Indføring i relevante digitale marketing discipliner

6 workshops (4 timers sessions): Sparring med specialister samt hands on erfaring med digitale marketing værktøjer

Udleveret materiale inden for hver disciplin i form af e-bøger, excel templates og præsentationer

Fuld forplejning alle dage (morgenmad, frokost og snacks)

Et nyt netværk af digitale marketing entusiaster du kan spare med.

Lille Kursusforløb
6 kurser = 42 timer
16.500 ,-
20 % rabat på nr. 2 og efterfølgende tilmeldinger

6 kurser (1-dags): Indføring i relevante digitale marketing discipliner

Materialer inden for hver disciplin i form af e-bøger, excel templates og præsentationer

Fuld forplejning alle dage (morgenmad, frokost og snacks)

Et nyt netværk af digitale marketing entusiaster du kan spare med.

Er vores digital marketing kursuspakke noget for dig?

Kursuspakken er for dig, som vil give dine digitale marketing kompetencer et løft og få hands on erfaring med arbejdsmarkedets mest eftertragtede værktøjer og strategier (såsom Google Analytics, Adwords og søgemaskineoptimering).

Det er målrettet dig, som enten selv arbejder med SEO, SEM, Webanalytics eller får hjælp til det. Du kan eksempelvis være selvstændig, marketing koordinator, e-commerce manager eller specialist som ønsker at bredde dine kompetencer ud.

Du får en unik mulighed for at spare med nogle af landets dygtigste specialister i digital marketing, og du kan se frem til at få et indblik i de nyeste (og mest uundværlige) trends, der kan skabe solid performance for alle B2B og B2C virksomheder.


Hvorfor skal du deltage på uddannelsen?

De muligheder, de digtiale platforme skaber, er konstant under udviling, og forbrugernes adfærd ændrer sig hele tiden i takt med at automation, algoritmer og machinelearning overtager dele af marketing eksekveringen.

Ved gennemførelse af uddannelsen sikrer du, at du er på forkant med udviklingen og er klar til at skabe mærkbar performance i en hvilken som helst virksomhed.

Vores eksperter har mange års erfaring med deres respektive specialistområde, og du får her chanchen for at få en bid af alt det, de ved. Hvad enten du har din egen virksomhed, der kunne bruge et løft, eller er på udkig efter et job i den hurtigt voksende marketing branche, er de redskaber, vi kan give dig, uundværlige.


Programmet for din digitale marketinguddannelse

Q:Academy består af en række kurser og workshops, som tilsammen giver dig en pakke af digitale marketing redskaber, som du kan anvende til at skabe solid performance i din virksomhed. Forløbet varer 4 måneder og er opbygget af 6 kurser og 6 workshops. Alle kurser er 1-dags kurser, hvor du får undervisning af en af vores specialister. Kurserne tager altid udgangspunkt i deltagernes egne virksomheder, og indholdet målrettes hver enkelt deltagers behov, så alle får konkret og brugbar viden med hjem. Efter hvert kursus afholdes en workshops, hvor du får mulighed for at dykke dybere ned i de forskellige marketing områder og få konkret erfaring med de forskellige værktøjer.

Modul 1

Digital Strategi

Digital strategi kursus d. 20. august

På dette kursus får du en solid indføring i, hvordan du sammensætter et digital marketing setup og eksekverer på tværs af indhold, kanaler, automations flows og værktøjer. Du vil få en forståelse for, hvordan du skaber leads og salg til din forretning. Målet med kurset er at lære, hvordan du erobrer kunderejsen fra start til slut på tværs af kundetyper og målgrupper.

 

 

Digital Strategi Workshop d. 23. august

Denne workshop består af en 4 timers session med digital strateg Mark Allerup. Du får mulighed for at dykke ned i de digitale platforme, I gennemgik på kurset, og du får svar på alle praktiske spørgsmål i forhold til konkret eksekvering.

Værktøjer: Facebook Annonceadministrator, Mailchimp, Hubspot, Zapier, Google Analytics

Modul 2

SEO

SEO kursus d. 6. september

På dette kursus bliver du rustet til at arbejde med søgemaskineoptimering, som er en af de mest effektive digitale kanaler, hvis du arbejder med at drive salg og leads online. Kurset lærer dig, hvordan du optimerer dit website inden for kerneområderne: brugeradfærd, indhold, teknik og autoritet. Du lærer at blive højt rangeret i Google og får en indføring i, hvordan Googles algoritmer fungerer.

Læs mere om kurset

 

SEO Workshop d. 11. september

Denne workshop består af en 4 timers session med Senior SEO & Content Marketing specialist Alex Kierrumgaard. Du får mulighed for at dykke ned i de SEO værktøjer og guides, I gennemgik på kurset, og du få svar på alle praktiske spørgsmål i forhold til konkret eksekvering.

Værktøjer: accuranker, searchmetrics, ahrefs, deepcrawl, sitebulb

Modul 3

Content Marketing

Content Marketing kursus d. 25. september

På dette kursus bliver du introduceret til en Content Marketing strategi, der kan supportere din markedsføring over for potentielle kunder via godt indhold. Du lærer dermed at skabe øget trafik til dit website og derved styrke dit brands troværdighed. Du går fra kurset med en forståelse af, hvordan du engagerer og skaber værdi med dit indhold og udvikler og eksekverer en Content marketing kampagne fra A-Z.

Læs mere om kurset

 

Content Marketing Workshop d. 11. september

Denne workshop består af en 4 timers session med Senior SEO & Content Marketing specialist Alex Kierrumgaard. Du får mulighed for at dykke ned i den Content strategi I gennemgik på kurset, og du får svar på alle praktiske spørgsmål i forhold til konkret eksekvering.

Værktøjer: Search Metrics, Answer the Public, Google Keyword Planner4320

Modul 4

Google Ads

Google Ads kursus d. 8. oktober

Dette kursus giver dig en solid indføring i Google Ads (tidligere Google Adwords), og du får dermed en forståelse for, hvordan Betalt Search fungerer i praksis. Du lærer, hvordan du eksekverer, tester, og optimerer dine annoncer, hvordan du byder på de rette søgeord med de rette budskaber, samt hvordan du opbygger den optimale kontostruktur med de mest profitable annoncer.

Læs mere om kurset

 

Google Ads Workshop d. 16. oktober

Denne workshop består af en 4 timers session med Search Lead Peter Halling Hilborg. Du får mulighed for, sammen med Ads specialisten, at dykke ned i din Google Ads konto og stille alle de spørgsmål, som kan hjælpe dig med at eksekevere en Paid Search Strategi fremover.

Værktøjer: Google Ads, Google Ad Manager

Modul 5

Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering d. 30. oktober

På kurset i Konverteringsoptimering (CRO) lærer du, hvordan du skaber den optimale brugeropelevelse og derved øger performance på dit website. Du får dermed et konkret indblik i, hvordan du motiverer din målgruppe og skaber høje konverteringsrater. Du går hjem med en hands on forståelse af de fire kerneområder inden for CRO: SEO, teknik, virkemidler og kommunikation.

Læs mere om kurset

 

CRO Workshop d. 7. november

Denne workshop består af en 4 timers session med Head of CRO & Webanalytics Nicolai Høg. Du får mulighed for at arbejde konkret med de værktøjer, som kan gavne dit arbejde med Konverteringsoptimering. Du får mulighed for at spare med vores CRO specialist.

Værktøjer: Google Analytics, hotjar, Optimizely, VWO

Modul 6

Google Analytics

Google Analytics kursus d. 15. november

Dette kursus giver dig dyb indsigt i de værktøjer, professionelle arbejder med, når de skal lave kampagner, målrette budskaber og lægge budgetter. Du får et indblik i, hvordan du går datadrevet til værks i din markedsføring. Du lærer, hvordan du tracker dit website, indsamler data og identificerer, hvilke aktiviteter i din markedsføring der reelt set skaber værdi for din forretning.

Læs mere om kurset

 

Google Analytics Workshop d. 20. november

Denne workshop består af en 4 timers session med Head of CRO & Webanalytics Nicolai Høg. Du får mulighed for at prøve kræfter med Google Analytics og Google Tag manager og stille spørgsmål til konkrete problemstillinger på de forskellige platforme.

Platforme: Google Analytics, Google Tag Manager

Mød dine undervisere

Alex Kierrumgaard

Senior SEO & Content Marketing Specialist

Alex underviser i SEO og Content Marketing

Mark Allerup

Digital Strategist

Mark underviser i Digital Strategi og Content Marketing

Nikolaj Mogensen

Head of Quisma

Nikolaj underviser i Digital strategi og SEO

Peter Halling Hilborg

Search Lead

Peter underviser i Google Ads

Nicolai Høg

Head of CRO & Webanalytics

Nicolai underviser i Konverteringsoptimering og Google Analytics


Praktisk info

Kurser:
Vi har samlet 6 kurser, der danner grundlaget for en opkvalificering i digital marketing. Kurserne er 1-dagskurser og er inklusiv forplejning.

Workshops:
Sessions af 4 timer, hvor du sidder sammen med den respektive specialist. Her vil der være mulighed for sparring, spørgsmål og direkte hands on erfaring med relevante værktøjer.

Pensum:
Du får udleveret en pensumoverigt, og vi giver derudover adgang til platformen Golearn, som en del af forløbet

Varighed:
Kursusforløbet varer i efteråret 2018 fra d. 20. august til d. 20. november med ca. 2 kurser og 2 workshops om måneden. I alt får du 66 timer fordelt på 12 dage.

Hvor: 
Alle kurser og workshops afholdes på vores kontorer:

Kristen Bernikows Gade 1, 3. sal
1105 København K

 Tilmeld Kursuspakken