Udnyt dit sites potentiale med CRO

Øg performance på tværs af dine KPI'er

Hvad er CRO?

Disciplinen konverteringsoptimering (CRO) har til opgave at øge dit websites performance ved at levere den optimale brugeroplevelse til de besøgende.

Vi arbejder målrettet mod at forbedre dit websites performance med afsæt i sitets udfordringer. Vores tilgang til konverteringsoptimering er databaseret, hvor du får signifikante og valide resultater. Processen vil typisk tage udgangspunkt i research og analyse af din målgruppes adfærd samt motivation og barrierer for en konvertering. Her anvender vi blandt andet data fra Google Analytics, adfærdstracking, best practice og adfærdspsykologi til at få værdifuld indsigt.

Baseret på denne viden udarbejder vi en række anbefalinger og hypoteser til forbedring af dit website, som efterfølgende kan testes i et test-forløb. Dette sikrer, at I får synlige resultater med markant effekt- på et databaseret grundlag.

Hvorfor CRO?

CRO tager udgangspunkt i, at jeres website er en central del af jeres forretning. Om dine kunder konverterer på sitet via direkte salg, produktfordele, leadopsamlling eller ved at skabe kontakt til nye kunder, er det vigtigt, at din platform udnytter potentialet via trafikken til sitet.

En relativt lille stigning i konverteringsraten på dit website skaber en signifikant effekt på forretningens performance. Det øger både værdien af ressourcerne, I bruger at drive trafik ind på sitet, og holder jer konkurrencedygtige.

At arbejde med konverteringsoptimering betyder løbende arbejde med at teste budskaber og services. Det er en no-brainer i et marked, hvor optimering ikke er noget, man gør i stints, men er en del af en konkurrencedygtig forretningsstrategi, der har fokus på vækst.

Hvordan starter du?

Finder du dette interessant? Ønsker du, at udnytte dit sites potentiale bedre?

Så læs med her på siden om, hvad vi kan hjælpe dig med for at opnå bedre performance på dine KPI'er.

Kom allerede igang i dag. Tag et gratis møde med os, så vi kan sammensætte et projekt, der matcher din virksomheds behov og situation.


Tag et gratis møde med os, så vi kan sammensætte et projekt, der matcher jeres virksomheds behov og situation


Sådan hjælper vi dig videre med CRO

Herunder kan du se de typiske CRO-ydelser, som vi kan hjælpe dig med

CRO Strategi

Her lægges der en strategi for CRO med udgangspunkt i research, analyser, virksomhedens kompetencer, processer, aktiver og mål

CRO Audit

Analyse af dit site på baggrund af data og best practice. Resultatet er en række prioriterede hypoteser, som sætter rammen for et struktureret og effektivt CRO-projekt.

Workshops

Vi gennemgår specifikke flows på dit website for at generere hypoteser, der beskriver, hvordan vi bedst muligt udnytter potentialet.

Sparring

Vi udøver løbende sparring, der tapper ind i din forretnings udvikling. Vi bidrager med viden om tools, muligheder og udfordringer på dit website.

A/B test

Vi opsætter A/B split test for at identificere præcis, hvordan vi - med afsæt i KPI'er - kan øge performance

Tracking

Analyse og rådgivning i forbindelse med tracking setup. -Herunder Google Analytics og Google Tag Manager, E-Commerce, custom events, heatmpas osv.

Site anbefalinger

Anbefalinger til integrationer på sitet. -Herunder alt fra brug af forskellige konverteringstools til oprettelse af nye landingsider

Rapportering og tracking

Der vil løbende være sporing og rapportering på placeringer og trafik

CRO er en digital disciplin med det primære formål at udnytte potentialet på dit website på baggrund af data, hypoteser og tests

Fordele ved konverteringsoptimering

Øger værdien af hver besøgende

CRO er en disciplin, der arbejder direkte med at øge værdien af din digitale platform. Ved at nedbryde flaskehalse, der ligger tættest på konverteringen, øger du værdien af hver eneste besøgende. Du bør derfor altid arbejde med CRO, inden du arbejder med trafik

Billig fleksibilitet i et marked under udvikling

En statisk digital platform kan være en lænke, når markedet udvikler sig. CRO er det mest effektive værktøj til at følge udviklingen og skabe resultater uden store udviklingsomkostninger

Viden om hvad der motiverer din målgruppe

Med CRO har du en tilgang, der ikke er baseret på mavefornemmelser. Du ved, hvad der virker, og hvad der ikke virker. Den viden kan du med fordel viderebringe til andre kanaler

En god brugeroplevelse skaber loyalitet

Konkurrencen er hård, og kunderne stiller større krav. Det er tydeligt, at det ikke er tilstrækkeligt at få kunder ind på sitet. Du skal sikre, at kundeoplevelsen er god, hvis du ønsker, de skal komme tilbage


Tag et gratis møde med os, så vi kan sammensætte et projekt, der matcher jeres virksomheds behov og situation


vwo
download
hotj
download-1
download-2