Udnyt dit sites potentiale med CRO
Øg performance på tværs af dine KPI'er
Hvad er CRO?
Disciplinen konverteringsoptimering - i daglig tale CRO - har til opgave at øge dit websites performance ved at levere den mest optimale brugeroplevelse til de besøgende.
Vi arbejder målrettet for at forbedre dit websites performance med afsæt i de udfordringer, der er på hjemmesiden. Vores tilgang til konverteringsoptimering er databaseret, hvor du får signifikante og valide resultater. Processen vil typisk tage udgangspunkt i research og analyse af din målgruppes adfærd samt motivationen bag og barriererne for en konvertering. Her anvender vi blandt andet data fra Google Analytics, adfærdstracking, best practice og adfærdspsykologi til at få en så værdifuld indsigt i din målgruppes adfærd, at vi med baggrund i data kan ændre den til det bedre.
Baseret på den viden, vi indsamler, udarbejder vi en række anbefalinger og hypoteser til forbedring af dit website, som efterfølgende kan testes i et test-forløb. På den måde sikrer vi, at I får synlige resultater med markant effekt på et databaseret grundlag.
Hvorfor CRO?
CRO tager udgangspunkt i, at jeres website er en central del af jeres forretning. Uanset om dine kunder konverterer på sitet via direkte salg, produktfordele, leadopsamlling eller ved at skabe kontakt til nye kunder er det vigtigt, at din platform udnytter potentialet via trafikken til sitet mest optimalt. Det er her, vi kommer ind i billedet.
En relativt lille stigning i konverteringsraten på dit website skaber en signifikant effekt på forretningens performance. Det øger både værdien af de ressourcer - betalte og organiske - I bruger til at drive trafik ind på sitet, og så holder det jer samtidig konkurrencedygtige.
Vi arbejder med konverteringsoptimering ved løbende at arbejde med at teste jeres budskaber og services. Det er en no-brainer i et marked, hvor optimering ikke er noget, man gør i små ryk, men er en del af en konkurrencedygtig forretningsstrategi, der har fokus på vækst i virksomheden.
Hvor begynder jeg?
Hvis du har et ønske om at udnytte dit sites potentiale endnu bedre, er CRO en særdeles effektiv løsning.
Her på siden kan du læse mere om, hvad vi kan hjælpe dig med for at opnå bedre performance på dine KPI'er.
Kom i gang allerede i dag! Tag et gratis møde med os, så vi kan sammensætte et projekt, der matcher din virksomheds behov og situation
Udnyt dit sites potentiale med CRO
Øg performance på tværs af dine KPI'er
Hvad er CRO?
Disciplinen konverteringsoptimering - i daglig tale CRO - har til opgave at øge dit websites performance ved at levere den mest optimale brugeroplevelse til de besøgende.
Vi arbejder målrettet for at forbedre dit websites performance med afsæt i de udfordringer, der er på hjemmesiden. Vores tilgang til konverteringsoptimering er databaseret, hvor du får signifikante og valide resultater. Processen vil typisk tage udgangspunkt i research og analyse af din målgruppes adfærd samt motivationen bag og barriererne for en konvertering. Her anvender vi blandt andet data fra Google Analytics, adfærdstracking, best practice og adfærdspsykologi til at få en så værdifuld indsigt i din målgruppes adfærd, at vi med baggrund i data kan ændre den til det bedre.
Baseret på den viden, vi indsamler, udarbejder vi en række anbefalinger og hypoteser til forbedring af dit website, som efterfølgende kan testes i et test-forløb. På den måde sikrer vi, at I får synlige resultater med markant effekt på et databaseret grundlag.
Hvorfor CRO?
CRO tager udgangspunkt i, at jeres website er en central del af jeres forretning. Uanset om dine kunder konverterer på sitet via direkte salg, produktfordele, leadopsamlling eller ved at skabe kontakt til nye kunder er det vigtigt, at din platform udnytter potentialet via trafikken til sitet mest optimalt. Det er her, vi kommer ind i billedet.
En relativt lille stigning i konverteringsraten på dit website skaber en signifikant effekt på forretningens performance. Det øger både værdien af de ressourcer - betalte og organiske - I bruger til at drive trafik ind på sitet, og så holder det jer samtidig konkurrencedygtige.
Vi arbejder med konverteringsoptimering ved løbende at arbejde med at teste jeres budskaber og services. Det er en no-brainer i et marked, hvor optimering ikke er noget, man gør i små ryk, men er en del af en konkurrencedygtig forretningsstrategi, der har fokus på vækst i virksomheden.
Hvor begynder jeg?
Hvis du har et ønske om at udnytte dit sites potentiale endnu bedre, er CRO en særdeles effektiv løsning.
Her på siden kan du læse mere om, hvad vi kan hjælpe dig med for at opnå bedre performance på dine KPI'er.
Kom i gang allerede i dag! Tag et gratis møde med os, så vi kan sammensætte et projekt, der matcher din virksomheds behov og situation
Vi sidder klar til at hjælpe dig.
Kontakt os idag og få et uforpligtigende og gratis møde, hvor vi snakker mulighederne igennem sammen med dig.
Sådan hjælper vi dig videre med CRO
Herunder kan du se de typiske CRO-ydelser, vi kan hjælpe dig med
Sådan hjælper vi dig videre med CRO
Herunder kan du se de typiske CRO-ydelser, vi kan hjælpe dig med
CRO-strategi
Vi gennemgår specifikke flows på dit website for at generere hypoteser, der beskriver, hvordan vi bedst muligt udnytter potentialet
CRO-audit
Vi kommer med anbefalinger til integrationer på selve sitet. Det dækker både over brug af forskellige konverterings-tools til oprettelse af nye landingsider
Workshops
Vi gennemgår specifikke flows på dit website for at generere hypoteser, der beskriver, hvordan vi bedst muligt udnytter potentialet
Sparring
Vi laver løbende være sporing af og rapportering på placeringer og trafik for websitet
A/B test
Vi laver analyser og rådgiver dig i forbindelse med tracking setup. Det gør vi blandt andet med hjælp fra Google Analytics og Google Tag Manager, E-Commerce, custom events, heatmaps osv.
Tracking
Vi laver analyser og rådgiver dig i forbindelse med tracking setup. Det gør vi blandt andet med hjælp fra Google Analytics og Google Tag Manager, E-Commerce, custom events, heatmaps osv.
Site-anbefalinger
Vi kommer med anbefalinger til integrationer på selve sitet. Det dækker både over brug af forskellige konverterings-tools til oprettelse af nye landingsider
Rapportering og tracking
Vi laver løbende være sporing af og rapportering på placeringer og trafik for websitet
CRO-strategi
Vi gennemgår specifikke flows på dit website for at generere hypoteser, der beskriver, hvordan vi bedst muligt udnytter potentialet
CRO-audit
Vi kommer med anbefalinger til integrationer på selve sitet. Det dækker både over brug af forskellige konverterings-tools til oprettelse af nye landingsider
Workshops
Vi gennemgår specifikke flows på dit website for at generere hypoteser, der beskriver, hvordan vi bedst muligt udnytter potentialet
Sparring
Vi laver løbende være sporing af og rapportering på placeringer og trafik for websitet
A/B test
Vi laver analyser og rådgiver dig i forbindelse med tracking setup. Det gør vi blandt andet med hjælp fra Google Analytics og Google Tag Manager, E-Commerce, custom events, heatmaps osv.
Tracking
Vi laver analyser og rådgiver dig i forbindelse med tracking setup. Det gør vi blandt andet med hjælp fra Google Analytics og Google Tag Manager, E-Commerce, custom events, heatmaps osv.
Site-anbefalinger
Vi kommer med anbefalinger til integrationer på selve sitet. Det dækker både over brug af forskellige konverterings-tools til oprettelse af nye landingsider
Rapportering og tracking
Vi laver løbende være sporing af og rapportering på placeringer og trafik for websitet
CRO er en digital disciplin med det primære formål at udnytte potentialet på dit website på baggrund af data, hypoteser og tests
Fordele ved konverteringsoptimering
Øger værdien af hver enkelt besøgende på sitet
CRO er en disciplin, der arbejder direkte med at øge værdien af din digitale platform. Ved at nedbryde de flaskehalse, der ligger tættest på konverteringen, øger du værdien af hver eneste besøgende på dit site. Du bør derfor altid arbejde med CRO, inden du arbejder med trafik
Høj fleksibilitet for færre penge i et marked under konstant udvikling
En statisk digital platform kan være en lænke om foden for din virksomhed, når markedet udvikler sig. CRO er det mest effektive værktøj til at følge udviklingen og skabe resultater uden store udviklingsomkostninger
Få viden, om hvad der motiverer din målgruppe
Med CRO har du en tilgang, der ikke er baseret på mavefornemmelser, men på data. Med CRO ved du, hvad der virker, og hvad der ikke virker. Den viden kan du med fordel viderebringe til andre kanaler
En god brugeroplevelse skaber loyalitet fra kunden
Konkurrencen er hård, og kunderne stiller større krav. Det er tydeligt, at det ikke er tilstrækkeligt at få kunder ind på sitet. Du skal også sikre, at kundeoplevelsen er god, hvis du ønsker, de skal vende tilbage
Tag et gratis møde med os, så vi kan sammensætte et projekt, der matcher jeres virksomheds behov og situation